پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
هر ساله در چندین نوبت ، سفر به شمال کشور در برنامه مسافرتی ایرانی ها قرار می گیرد. در همه این موارد نیز با چند گلوگاه ترافیکی ورودی و خروجی رودبار و عوارضی امام زاده هاشم مواجه می شوند. سوال اینجاست که ساخت کمربندی لعنتی برای شهر به ظاهر بی در و پیکر رودبار مگر چقدر هزینه داشته و زمان می خواهد؟ الکترونیک کردن عوارضی امام زاده هاشم چی؟افشاگری می کنیم که اصل این داستان را در مافیای زیتون در شهر رودبار جستجو کنید. مافیایی که بعضا حتی در جهت دهی به انتخاب نماینده شهر هم دخالت دارند و اراده آنهاست که تعیین می کند کمربندی رودبار با چه سرعتی و طی چه زمانی جلو برود و به اتمام برسد؟ ای خاک عالم بر سر هر خائن وطن فروش. ای خاک عالم به سر حقیر جیره خوار مستقر در دستگاه های دولتی گه با رشوه و توصیه ، چوب لای چرخ اتمام کمربندی شهر رودبار گذاشته تا اقتصاد کثیف خودشان را حفط کنند. مگر زمان حدودا ده ساله برای احیای مغازه ها و ساخت توقفگاه ها و احیای اقتصاد زیتون در شهر و سرزمینی مبارک چون رودبار،کم بود؟ آقای دادستان ، مدعی العموم محترم ، لطفا با قید فوریت به این مسئله ورود نموده و مسئولان اهمال کار مرتبط با این موضوع را (از نماینده فعلی شهر گرفته تا نمایندگان ادوار، فرماندار فعلی تا فرمانداران ادوار، استاندار فعلی تا استانداران ادوار گیلان، وزیر فعلی راه و شهرسازی تا وزرای ادوار)با قید فوریت دادگاهی و محاکمه کنید.

شعارسال: گروهی احمق متوهم منفعت طلب شکم پرست، با خوش خیالی بشکلی مکرر چوب لای چرخ اتمام کمربندی شهر رودبار می‌کنند و مشتی مدیر دست و پاچلفتی دولتی هم نظاره گر داستان هستند. هر ساله وعده اتمام آزادراه قزوین رشت داده می‌شود و این دلخوشکنک مثلا برنامه محور، تراژدی ترافیکی چندباره خود در شهر رودبار را تکرار می‌کند. تابستان و زمستان هم ندارد.

مافیای زیتون رودبار، معطلی میلیون ها مسافر و شهری که نماینده، فرماندار، استاندار و وزیر راه و شهرسازی ندارد؟

با وجود عزم راسخ ملی نسبت به تکمیل بزرگراه قزوین رشت در ۱۰ سال گذشته هنوز مشکل اصلی این آزاد راه در گلوگاهی به اسم شهر رودبار و عوارضی امام زاده هاشم، حل نشده است. تاکید بعضی‌ها به لزوم ورود خودرو‌ها به مسیر داخل شهر به علت رونق کسب و کار زیتون، آنقدر قوی است که حتی ترافیک بعضا ۱۵ ساعته و زجر مردم، هیچ اهمیتی ندارد. هیچ اهمیتی ندارد که کودکان و شیرخوار‌ها، گرمازده شوند. اصلا اهمیتی دارد که استهلاک خودرو‌ها بالا باشد و هزینه سوخت بدهند. هیچ مهم نیست که فرسودگی بدنی بر مردم حادث شود. به کشک بعضی‌ها نیست که سالخوردگان چه زجری می‌کشند و غیره. فقط اقتصاد مافیای زیتون و تامین منافع پشت پرده‌های درصد بگیر‌های کثیف که آرزو می‌کنیم، درآمد غیر شرعی و حرام حاصل شده از این راه، خرج زجر درمان خودشان و خانواده نامحترم شان شود.

تعداد بازدید : 27
نمونه ای از ترافیک رودبار - منجیل پنجشنبه 13 مرداد 1401

مردم رودبار، انسان‌های شریفی بوده و هستند و این شهر را می‌توان بعنوان یکی از مهد‌های تمدنی ایران (تپه‌های مارلیک و قوم آمارد‌ها که بنیان‌های پیشاتاریخ ایران را تشکیل داده و از بومیان اصیل ایرانی و غیر اریایی هستند)، محسوب نمود. اما آن گدازاده‌های مافیا چهره ای که اقتصاد کثیف شان در معطلی مردم و مسافران است، مخاطب ما بوده و پیشنهاد می‌دهیم که یک عوارضی مخصوص ان‌ها باز شود و مردم و خودرو‌های عبوری، صدقه چند ده هزار تومان جلویشان پرت کنند، شاید دست از سر مردم رودبار و مسافران متمایل به حضور در گیلان بردارند. لجن بودگی و پستی و خیانت در انسان هم می‌باید حدی داشته باشد. اینان گویا به حد حیوانیت گرایش پیدا کرده و تنزل جایگاه داده اند.

آقای دادستان، مدعی العموم محترم، لطفا با قید فوریت به این مسئله ورود نموده و مسئولان اهمال کار مرتبط با این موضوع را (از نماینده فعلی شهر گرفته تا نمایندگان ادوار، فرماندار فعلی تا فرمانداران ادوار، استاندار فعلی تا استانداران ادوار گیلان، وزیر فعلی راه و شهرسازی تا وزرای ادوار) با قید فوریت دادگاهی و محاکمه کنید. مافیای حقیر و پست زیتون دارد کارش را می‌کند، مدیران دولتی حقوق بگیر از بیت المال و استخدام شده برای اداره امور و جهت دهی به امانات داده شده به آنها، چرا بیکارند و حساسیت لازم را ندارند.

ما تا تعطیلات نیمه خرداد به اقایان زمان می‌دهیم، در صورت تداوم این اهمال‌ها، شکایت کیفری از آقایان از سطح وزیر تا فرماندار و نماینده شهر، در دستور کار قرار خواهد گرفت. اگر آقایان تعهد و غیرت حرفه‌ای دارند، بسم الله. در غیر این صورت گلایه‌مند و طلبکار آتی نباشند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: مافیای زیتون رودبار ، عوارضی امام زاده هاشم ، ترافیک رودبار ، کمربندی رودبار ، اتمام کمربندی شهر رودبار ، پروژه های نیمه تمام ، اهمال کاری مسئولان چه هزینه‌هایی به کشور تحمیل کرد ، اهمال کاری مدیران در استان گیلان ، وعده اتمام آزادراه قزوین رشت ، تکمیل بزرگراه قزوین رشت ، مافیای زیتون ، مطالبات مردمی ، ترافیک شمال ، علت ترافیک سنگین در رودبار ، ارتباط ترافیک رودبار و مافیای زیتون ، محاکمه استاندار گیلان ، محاکمه فرماندار رودبار ، محاکمه نماینده مجلس رودبار ، محاکمه وزیر راه و شهرسازی ، محاکمه به اتهام اهمال قصور و تقصیر ، ترافیک شهر رودبار ، رودبار گلوگاه ترافیکی گیلان ، الکترونیکی کردن عوارضی امام زاده هاشم ، اتلاف وقت مسافران بدلیل ترافیک رودبار و امام زاده هاشم ، علل عدم اتمام کمبربندی رودبار ، ترافیک ورودی و خروجی رودبار ، سفر به گیلان و گلوگاهی بنام رودبار ، هشدار به مافیای زیتون رودبار ، پول برای رودبار و ترافیک برای مسافران ، رودبار مهد تمدن ایران ، رودبار تافته جدا بافته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین