پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۸۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
سه سال قبل بود که مسئولان وزارت خارجه واردات طلا بجای نفت از ونزوئلا را تکذیب نموده و پس از سه سال محمدحسن غلامی، رییس انجمن پول‌طلای کشور مدعی شده که به ونزوئلا نفت فروختیم، طلا آوردیم، بهتر از این چه می‌خواهیم؛ طلا تحریم گریز است ولی ما خودمان را به دلار آویزان کرده‌ایم. لازم به توضیح است که ، در آن زمان یک دیپلمات آمریکایی این خبر را منتشر کرد ولی عباس موسوی سخنگوی وقت وزارت خارجه با رد اظهارات مسئول امور ونزوئلا در دولت آمریکا، موارد بیان شده را بی اساس و در جهت زمینه سازی برای اعمال فشار بیشتر از سوی آمریکا بر دولت ونزوئلا و ایجاد اخلال و دخالت در روابط تجاری میان دو کشور ایران و ونزوئلا ارزیابی کرد.

شعارسال: سه سال قبل بود که مسئولان وزارت خارجه واردات طلا بجای نفت از ونزوئلا را تکذیب نموده و پس از سه سال محمدحسن غلامی، رییس انجمن پول‌طلای کشور مدعی شده که به ونزوئلا نفت فروختیم، طلا آوردیم، بهتر از این چه می‌خواهیم؛ طلا تحریم گریز است، ولی ما خودمان را به دلار آویزان کرده‌ایم.

واردات طلا بجای نفت از ونزوئلا صحت داشت؟

لازم به توضیح است که، در آن زمان یک دیپلمات آمریکایی این خبر را منتشر کرد، ولی عباس موسوی سخنگوی وقت وزارت خارجه با رد اظهارات مسئول امور ونزوئلا در دولت آمریکا، موارد بیان شده را بی اساس و در جهت زمینه سازی برای اعمال فشار بیشتر از سوی آمریکا بر دولت ونزوئلا و ایجاد اخلال و دخالت در روابط تجاری میان دو کشور ایران و ونزوئلا ارزیابی کرد.

تعداد بازدید : 2

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1402، کدخبر: 1764262، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین