پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
آشغال سازی و آشغال فروشی و فشار برای سکوت مردم گویا به دهن بعضی ها خوب مزه داده و افزایش استاندارد خودرو را عامل افزایش قیمت می دانند؟ این عبارات از افاضات جناب نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران است. باید از ایشان پرسید آخه مرد حسابی یا ناحسابی ، طرف در فلان کشور با ده ها برابر استاندارد تو داره تولید می کنه و به قیمت تو می فروشه . تازه درامدش هم دلاریه. ان وقت تو و امثال تویی که خودتان بهتر از همه می دانید چه وزنی در این صنعت دارید ، ایرادات کار رو بار سازمان استاندارد می کنید؟ نه جونم، دیگه تموم شد اون دوران نوشتن هویج با ط دسته دار .

شعارسال: دبیر انجمن خودروسازان ایران با انتقاد از اینکه سازمان استاندارد با بودجه بنگلادشی ژست سوئیسی می‌گیرد، مدعی شد: برخی خودروسازان تعدادی از استاندارد‌های تعلیقی را به‌روی محصولات اجرایی کرده‌اند که همین امر باعث افزایش هزینه تولید خودرو شده است.

پرت گویی دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص ارتباط دهی افزایش قیمت خودرو به سازمان استاندارد! + هویجی با ط دسته دار؟

احمد نعمت‌بخش، در رابطه با عملکرد اخیر خودروسازان در دریافت هزینه اضافی از خریداران بابت نصب تجهیزات استاندارد اجباری، اظهار داشت: براساس تفاهمنامه سازمان استاندارد و وزارت صمت در سال گذشته باید به‌مرور تجهیز خودرو‌ها به استاندارد‌های تعلیقی اجرایی می‌شد و خودروسازان باید از اول تیرماه تمام استاندارد‌های تعلیقی را به‌روی محصولات خود اعمال کنند.

وی افزود: در زمان حاضر تعدادی از خودروسازان برخی از استاندارد‌های تعلیقی را به‌روی محصولات اجرایی کرده‌اند که همین امر باعث شده است خریداران هزینه بیشتری را در زمان تحویل خودرو پرداخت کنند.


دبیر انجمن خودروسازان ایران با تأکید بر اینکه "بسیاری از استاندارد‌های تعلیقی در کشور ما قابل استفاده نیستند"، گفت: به‌عنوان نمونه چراغ دی‌لایت (daylight) برای شهر‌ها و کشور‌هایی که مدام بارانی یا مه‌آلود هستند استفاده می‌شود که این موضوع در ایران آن‌چنان سنخیت ندارد.

وی با ابراز اینکه "به سازمان استاندارد اعلام کرده‌ایم اگر ما بخواهیم استاندارد‌های تعلیقی را از اول تیرماه اجرایی کنیم تولیدات جاری با اختلال روبه‌رو می‌شود و حتی قابل شماره‌گذاری نخواهند شد"، تصریح کرد: به‌عنوان نمونه استاندارد انحراف از مسیر یا ترمز اضطراری برای خودرو‌های تجاری آن‌هم در خیابان‌های کشور قابلیت اجرا شدن ندارند.

نعمت‌بخش با انتقاد از اینکه سازمان استاندارد با بودجه بنگلادشی ژست سوئیسی می‌گیرد، اضافه کرد: در شرایطی که صنعت خودرو برای تأمین ارز تولیدات جاری خود با استاندارد‌های فعلی دچار مشکل است چرا هزینه اضافی که نیاز ارزی هم دارد به این صنعت تحمیل می‌کنید؟!

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران جیب، تاریخ انتشار: 30اردیبهشت1402، کدخبر: 107904، www.iranjib.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین