پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۸۹۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کشور دارد آرام آرام به سمت مافیایی شدن در اقتصاد می‌رود و متاسفانه حساسیت‌های لازم برای مقابله و برخورد وجود ندارد. میرسلیم واقعا دلش به حال ارز کشور سوخته یا افت قیمت عنترپاره‌های داخلی؟ چند صد نفر می‌خواهید برایتان لیست کنیم که متقاضی واردات خودرو با پول خودشان در خارج از کشور به داخل ایران هستند و ریالی هم ارز موجود در بازار داخلی را استفاده نمی‌کنند؟ آنوقت فکر می‌کنید امثال میرسلیم ساکت می‌شوند؟ زهی خیال باطل. دردت را بگو جناب میرسلیم عزیز. بگو از افت قیمت و کنار زدن چه چیز‌هایی وحشت داری. قول می‌دهیم، همانگونه که نسل شما انقلاب را از پهلوی گرفت. نسل گام دوم انقلابی ها، اداره امور را در جریان اصلی انداخته و خیلی‌ها را از اتوبوس پیاده خواهند کرد. منتظر هستیم و آرزو می‌کنیم تا ان شاالله خودتان هم شاهد این رخداد باشید. کشور تدبیر می‌خواهد نه منفعت طلبی، اخوی.

شعار سال: میرسلیم، نماینده تهران به تصویب واردات خودروی کارکرده توسط مجلس واکنش نشان داد.

واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودروی کارکرده توسط مجلس + اگر ارز با منشا خارج کشور را تخصیص دهیم، ساکت می‌شوی؟
وی در توئیتی در این باره نوشت: هزینه کردن ارزی که با مصیبت فراوان و خامفروشی یا شبه خامفروشی عایدمان می‌شود، برای واردات، آن هم تفاله‌های دیگران، برخلاف خدمتگزاری به مردم است.

گفتنی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (۲۸ خرداد) با لایحه ماده واحده دو فوریتی واردات خودروی کارکرده موافقت کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۳۰۳۸۰، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین