پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۱۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
حاجی جعفری معاون مرکز ملی بهبود کسب و کار گفت: مجوز‌های وزارت کشور از جمله مجوز‌های شهرداری و سازمان ثبت احوال و ستاد وزارت کشور کاملا قطع است و از درگاه ملی مجوز‌ها صادر نمی‌شود.

شعار سال: معاون مرکز ملی بهبود کسب و کار گفت: با گذشت بیش از یک سال از مهلت قانونی به دستگاه‌ها برای پیوستن به درگاه ملی مجوز‌ها هنوز از اتصال ۳۳ مجوز شهرداری به درگاه ملی خبری نیست.

حاجی جعفری معاون مرکز ملی بهبود کسب و کار گفت: مجوز‌های وزارت کشور از جمله مجوز‌های شهرداری و سازمان ثبت احوال و ستاد وزارت کشور کاملا قطع است و از درگاه ملی مجوز‌ها صادر نمی‌شود.

تخلف وزارت کشور، شهرداری و ثبت احوال در قطع درگاه ملی مجوز‌ها + با گردن کلفتی مواجه هستیم یا اهمال؟
وی افزود: از مجموع مجوز‌های شهرداری، ۳۳ مجوز شهرداری هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده است که در بین آن‌ها ۲۵ مجوز بسیار مهم مانند تاکسی سرویس، پروانه اشتغال رانندگان حمل و نقل، مراکز معاینه فنی و پروانه ساختمانی دیده می‌شود، اما هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده است.

معاون مرکز ملی بهبود کسب و کار گفت: البته شهرداری ۸ مجوز خود را به درگاه متصل کرده است، اما با وجود ثبت درخواست مجوز از سوی متقاضیان در درگاه ملی مجوز‌ها هنوز هیچ مجوزی صادر نشده است.

حاجی جعفری افزود: تبصره ۴ ماده هفت اصلاحی قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ صدور مجوز خارج از درگاه ملی مجوز‌ها را جرم و تخلف بر شمرده است که وزارت کشور و شهرداری‌ها شامل این بند قانونی می‌شوند.

وی گفت: بیشترین میزان درخواست مجوز‌های وزارت کشور را مجوز‌های سازمان ثبت احوال به خود اختصاص داده است که هنوز از درگاه ملی مجوز‌ها صادر نمی‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۶۰۸۵۹، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
0
هم گردن کلفتی و هم اهمال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین