پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۲۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
تبلیغات، در حوزه‌ی بانک‌ها، با توجه به رقابت روزافزون بانک ها، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به نقش اینترنت و اطلاعات در زندگی روزمره، انتخاب‌های مشتریان، هوشمندانه‌تر شده و کار بنگاه‌ها نیز سخت‌تر شده‌است.برای استفاده‌ی بهینه از این خدمات، باید اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار گیرد. ۷ بانک دولتی کشور درنیمه نخست سال گذشته، حدود ۴۳ میلیارد تومان بابت تبلیغات و انتشارات هزینه کردند. براساس این گزارش، مجموع هزینه تبلیغات این ۷ بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر ۸۷ میلیارد تومان یعنی تقریبا دوبرابر مبلغ نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بوده است.

شعار سال: شعار سال: ۷ بانک دولتی کشور درنیمه نخست سال گذشته، حدود ۴۳ میلیارد تومان بابت تبلیغات و انتشارات هزینه کردند.

هزینه تبلیغاتی شش ماه ۷ بانک دولتی در مرز ۴۲ میلیارد تومان در نیم سال اول ۱۴۰۰

براساس این گزارش، مجموع هزینه تبلیغات این ۷ بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر ۸۷ میلیارد تومان یعنی تقریبا دوبرابر مبلغ نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بوده است.

بانک ملی ایران با ۱۴ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات ۶ ماهه نخست سال گذشته را در بین ۷ بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک مسکن با ۱۱ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با ۷ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در ۶ ماهه نخست سال گذشته در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ناگقته نماند که هزینه تبلیغات و انتشارات بانک کشاورزی درنیمه نخست سال ۱۴۰۰، حدود ۴۲ میلیارد تومان یعنی دوبرابر رقم ۶ ماهه نخست سال گذشته این بانک بوده است.

درمقابل بانک‌های توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن و توسعه تعاون کمترین هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات را در ۶ ماهه نخست سال گذشته به خود اختصاص دادند.

هزینه تبلیغاتی شش ماه ۷ بانک دولتی در مرز ۴۲ میلیارد تومان در نیم سال اول ۱۴۰۰


تبلیغات، در حوزه‌ی بانک‌ها، با توجه به رقابت روزافزون بانک ها، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

با توجه به نقش اینترنت و اطلاعات در زندگی روزمره، انتخاب‌های مشتریان، هوشمندانه‌تر شده و کار بنگاه‌ها نیز سخت‌تر شده‌است.

همانطور که می‌دانید نگهداری از پول مشتریان، تنها رسالت بانک‌های امروزی نیست.

بانک‌های مختلف با اهداف مددکاری، قرض‌الحسنه، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری مشغول به فعالیت هستند و بانک‌ها و موسسات مالی در سیستم اقتصادی عصر حاضر، خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.

برای استفاده‌ی بهینه از این خدمات، باید اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار گیرد، زیرا خدمات و مزایایی که هر بانک و موسسه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، تا حدودی با دیگری متمایز است، بنابراین لازم است که خدمات و مزایای هر بانک و موسسه، معرفی شده و اطلاعات کافی و درست در اختیار عموم قرار گیرد که این همان تبلیغات است.

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۷۱۲۳، www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین