پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

یکپارچه سازی داده های پلاک خودرو، شماره گواهینامه و نوع گواهینامه منجر به رتبه بندی راننده، در شرایط فعلی برای شما مقدور نیست، وعده نابجا ندهید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا مدعی شده است که در حال تهیه طرحی برای رتبه‌ بندی رانندگان قانون مدار به یک، دو و سه و ارایه تسهیلات و امتیازات تشویقی به آنها و محروم سازی رانندگان پر خطر هستیم. این طرح نسبتا تخیلی رئیس پلیس راهور اگر قصد اجرایی شدن داشته باشد، نیازمند ترکیب دو سامانه پلاک خودرو و شماره گواهینامه با نظام پیشنهادی رتبه بندی است. با توجه به گرایش پلیس راهور به کنترل الکترونیک و دوربین پایه ، عدم الزام به رانندگی در خودرویی که فرد راننده مالک آن است و مواردی مشابه، امکان شناسایی و دسته بندی جامع و مانع از رانندگان قانون مدار و رانندگان پر خطر برای ارایه امتیارات یا محروم سازی از امتیارات ، وجود ندارد و شایسته است که رئیس پلیس فراجا از ارایه طرح های نسبتا تخیلی ، کوتاه بیاید. کنترل جی پی اس پایه فرد راننده و هوشمندسازی پلاک خودرو، شاید بتواند در آینده دور، محقق کننده نسبی این خواسته باشد.

شعارسال: سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفتگو با صداسیما از رتبه‌بندی رانندگان، در پایتخت می‌گوید. مدعی است که در این طرح، رانندگانی که رتبه‌های یک، دو و سه دریافت می‌کنند، از تسهیلات در انواع بیمه و خدمات عمومی بهره‌مند و از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

یکپارچه سازی داده های پلاک خودرو، شماره گواهینامه و نوع گواهینامه منجر به رتبه بندی راننده، در شرایط فعلی برای شما مقدور نیست، وعده نابجا ندهید

تعداد بازدید : 7

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا مدعی شده است که در حال تهیه طرحی برای رتبه بندی رانندگان قانون مدار به یک، دو و سه و ارایه تسهیلات و امتیازات تشویقی به آن‌ها و محروم سازی رانندگان پر خطر هستیم. این طرح نسبتا تخیلی رئیس پلیس راهور اگر قصد اجرایی شدن داشته باشد، نیازمند ترکیب دو سامانه پلاک خودرو و شماره گواهینامه با نظام پیشنهادی رتبه بندی است. با توجه به گرایش پلیس راهور به کنترل الکترونیک و دوربین پایه، عدم الزام به رانندگی در خودرویی که فرد راننده مالک آن است و مواردی مشابه، امکان شناسایی و دسته بندی جامع و مانع از رانندگان قانون مدار و رانندگان پر خطر برای ارایه امتیارات یا محروم سازی از امتیارات، وجود ندارد و شایسته است که رئیس پلیس فراجا از ارایه طرح‌های نسبتا تخیلی، کوتاه بیاید. کنترل جی پی اس پایه فرد راننده و هوشمندسازی پلاک خودرو، شاید بتواند در آینده دور، محقق کننده نسبی این خواسته باشد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

خبرهای مرتبط
برگزیده ها
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین