پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
ارزيابي عملکرد در تسهيل اثربخشي سازماني، يک وظيفه مهم و حياتي است. رويکرد کارت امتيازي متوازن، يک چارچوب سنجش عملکرد است که با مجموعه اي از مقياس هاي مالي و غير مالي، نگاهي جامع به عملکرد سازمان دارد.

شعار سال: از جمله مهم ترين جايگاه استفاده از کارت امتيازي متوازن، بانک ها هستند که به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور مطرح مي باشند. در اين پژوهش ابتدا شاخص هاي ارزيابي عملکرد بانکداري الکترونيک بانک پاسارگاد بر اساس پيشينه پژوهش جمع آوري شده است و بانظرسنجي از خبرگان بانک پاسارگاد شهر تهران در قالب پرسشنامه، 37 شاخص به عنوان شاخص نهايي انتخاب شده اند. با نظر خبرگان شاخص ها دسته بندي شده و شاخص هاي نهايي در مناظر کارت امتيازي متوازن، جانمايي شدند. براي تعيين وزن مناظر و شاخص ها، از فرآيند تحليل شبکه اي فازي استفاده شده است و درنهايت به اولويت بندي شاخص ها، پرداخته شده و مناظر و شاخص ها با توجه به اهميت اولويت بندي شده اند .

برای دریافت اصل مقاله اینجا کلیک کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، تاریخ ، کد مطلب: 255940: www.fa.journals.sid.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین