پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی کمپین ملی غذای سالم خبر داد.

شعار سال: عین اله صادقی با اشاره به تغذیه سالم اظهار کرد: کمپین ملی غذای سالم با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و معاونت بهداشت وزارت بهداشت و روان و آموزش پزشکی ایجاد شده است.

وی افزود: این کمپین با هدف ترویج رژیم غذایی سالم در بین دانش آموزان، خانواده ها و فرهنگیان راه اندازی شده است.

معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش از گستردگی جامعه مخاطبان بسیاری برخوردار است، لذا آموزش و پرورش می تواند در ترویج استفاده از رژیم غذایی سالم نقش بسزایی دارد.

صادقی تصریح کرد: در خصوص کمپین ملی غذای سالم، ۷ کلید رژیم غذایی سالم در قالب پوستر طراحی شده است و در این پوستر ها شعارهایی از قبیل مصرف میوه، سبزیجات، لبنیات و حبوبات و نیز کاهش مصرف مواد قندی، نمک و چربی و روغن گنجانده شده است.

وی گفت: علاوه بر ۷ پوستر کلید رژیم غذایی سالم، ۳ پوستر نیز شامل ایمنی غذا در مدارس، بسیج آموزشی غذای سالم و میان وعده های ناسالم طراحی شده است که در حوزه آموزش و پرورش مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: در تمامی پوسترهای طراحی شده، پیام های بهداشتی با موضوعاتی از قبیل رژیم غذایی مناسب و نامناسب، نکات بهداشتی قبل از تهیه غذا و مصرف آن و میان وعده های ناسالم درج شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 3863077: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین