پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
مهندس محسنی گفت :فاز اول عملیات عمرانی سال 96 در 6 ماهه اول سال با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال در زمینه احداث و تجهیز بوستان ها ، پروژه آسفالت و روکش آسفالت و توسعه فضای سبز انجام می پذیرد.

شعار سال: در اولین جلسه شورای اداری شهرداری در سال ۹۶، یاسر محسنی شهردار کوهبنان بیان داشت: سال جاری مزین به کلام متین مقام معظم رهبری ، سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال نامگذاری شده است که امیدوارم پیرو منویات مقام معظم رهبری ، در مجموعه شهرداری با همت پرسنل خدوم بتوانیم سال ۹۶ را سالی مملو از تحولات عمرانی و فرهنگی سازنده در کارنامه شهرداری کوهبنان به ثبت برسانیم.

محسنی با اشاره به وضعیت شهر کوهبنان بیان داشت:خوشبختانه مردم شریف کوهبنان در عرصه های مختلف به خصوص برای حل معظلات اجتماعی پیشگام هستند و این سبب گردیده که تکدی گری و گدایی که یک معظل اجتماعی است و بسیار بر روابط انسانی و اجتماعی اثرسوء دارد، جایی در کوهبنان نداشته باشد و همچنین عدم حضور افاغنه در این شهر بیانگر این است که کوهبنان به خوبی توانسته مهار کننده این دو پدیده باشد به طوری که می توان کوهبنان را شهری خالی از افاغنه و گدا خواند.

شهردار کوهبنان در ادامه ضمن اشاره ای کوتاه به مجموعه اقدامات سال ۹۵ بیان داشت:خداراشاکریم که سال ۹۵ را با تمام پستی ها و بلندی ها با سربلندی سپری کردیم و توانستیم تحولات خوبی در زمینه عمرانی ،توسعه فضای سبز و همایش های فرهنگی و هنری به ثمر برسانیم و امید داریم که این تحول در جهت توسعه شهر همچنان پایدار بماند.

وی در ادامه آغاز فاز اول عملیات عمرانی سال۹۶ را خبر داد و افزود: فاز اول عملیات عمرانی سال ۹۶ در ۶ ماهه اول سال با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال در زمینه احداث و تجهیز بوستان ها ، پروژه آسفالت و روکش آسفالت و توسعه فضای سبز انجام می پذیرد.
شهردار کوهبنان خاطر نشان کرد:فضای سبز شهری با ایجاد نشاط و شادابی در هر شهر نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان ایجاد می کند، امروز با توسعه صنایع و زندگی ماشینی آلودگی های زیست محیطی و صوتی فزونی یافته که وجود فضای سبز و بوستان ها می تواند مرهمی بر این زخم باشد و به شهر جان تازه ببخشد.

وی ادامه داد:در زمینه توسعه فضای سبز چندین پروژه در دستور کار قرار داده ایم که احداث بوستان مسافر (در ورودی شهر از سمت استان یزد ،نبش باغ شهرداری) ، احداث بوستان مقبره آخوند، تجهیز دو بوستان معراج (بلوار برهان الدین) و بوستان محله امام صادق به وسایل ورزشی و تفریحی ،از جمله پروژه هایی است که طی پروسه ۱۰۰روزه در فاز اول عملیات عمرانی اجرا خواهد شد.

شهردار کوهبنان خاتمه داد: روکش آسفالت بلوار شهدا و پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان مسجدالرضا از دیگر پروژه های عمرانی می باشد که با عنایت خداوند متعال و همت والای پرسنل شهرداری در ۶ماهه اول سال جاری شاهد اجرایی شدن این پروژه ها خواهیم بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی کوهبنان امید، تاریخ 8 اردیبهشت 96، کد مطلب: 12590: www.kouhbananomid.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
ان شاالله مستمر باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین