پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
بازپرس پرونده حمید بقایی با تکذیب ادعاهای وی در خصوص حسین فریدون، گفت: توهین ها و تهمت های بقایی به مسوولان قضایی نمی توان مفری برای فرار وی از چنگال عدالت باشد.

شعار سال: بیژن قاسم زاده، بازپرس پرونده حمید بقایی در واکنش به ادعاهای این متهم در خصوص حسین فریدون گفت: هیچ صحبتی بین من و متهم در خصوص اتهام آقای فریدون رد و بدل نشده و قویا ادعاهای آقای بقایی را تکذیب می کنم.

وی در خصوص اظهارات اخیر بقایی علیه مسوولان قوه قضائیه گفت: این توهین ها و تهمت های ناروا به مسوولان قوه قضائیه، رجزخوانی های عوام فریبانه است و به نظر این بازپرسی نمی تواند مفری برای فرار ایشان از چنگال عدالت باشد و آنچه مسلم است اشاعه اکاذیب و اتهامات ناروا به مسوولان عالی قضایی که در طول انقلاب کارنامه ای درخشان از خود باقی گذاشته اند نشان شجاعت نیست و با ادعای عدالت خواهی و سرباز امام زمان (عج) بودن مغایرت دارد.

قاسم زاده تصریح کرد: این بازپرسی به مردم شریف ایران اطمینان می دهد هرگز تحت تاثیر رجزخوانی های متهم قرار نگرفته و مصمم تر به رسیدگی این پرونده ادامه خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 7 مرداد 96، کدمطلب:496634، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
اگه بقایی بیاد سرکار ، بازپرسه چه خون به جیگری می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین