پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۷۸۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

راه اندازی سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بیمه مرکزی

سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بیمه مرکزی،با هدف حمایت از حقوق بیمه گذاران، آماده دریافت شکایات هموطنان گرامی است.

شعار سال: همچنین بیمه گذاران محترم می‌توانند از طریق سامانه سنهاب، اعتبار بیمه نامه خود را استعلام کنند.

سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه (سنهاب)، ابتدا به عنوان سیستمی برای بهبود وضعیت آمار و اطلاعات شرکت‌های بیمه و سهولت دسترسی اطلاعات عملکردی صنعت برای ارائه به دستگاه‌های نظارتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی طراحی شده است.

سامانه سنهاب (سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه) به نشانی www.centinsur.ir برای اطلاع از آخرین وضع بیمه‌ای مردم قابل دسترسی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بانکداران ۲۴، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -، www.banker.ir


خبرهای مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین