پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
مدیر امور اعتباری و وصول مطالبات پست بانک: با توجه به نیاز به تعویض حدود ۲۰ درصد مخازن گاز خودرو‌های گازسوز کشور، پست بانک حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی خود برای اجرای این طرح اختصاص داد.

شعارسال:مدیر امور اعتباری و وصول مطالبات پست بانک: با توجه به نیاز به تعویض حدود ۲۰ درصد مخازن گاز خودرو‌های گازسوز کشور، پست بانک حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی خود برای اجرای این طرح اختصاص داد.

هر خودرو به طور ميانگين يک ميليون تومان و حداکثر يک و نيم ميليون تومان از پست بانک وام تعويض مخزن دريافت مي کند.

وي ادامه داد: اين وام به صورت اقساط 24 ماهه است که با سود 18 درصد در اختيار مالکان خودروهاي گازسوز داراي شرايط قرار مي گيرد.

مدير امور اعتباري پست بانک درباره نحوه اجراي اين طرح گفت: متقاضيان مي توانند در سامانه اي که به همين منظور طراحي شده، ثبت نام کنند، سپس مراکز مجاز معاينه فني نياز به تعويض مخزن را به بانک اعلام مي کند و پس از تکميل مدارک مورد نياز، اجازه تعويض مخزن صادر مي شود .

وي افزود: پس از تعويض، هزينه انجام شده از طريق بانک به مراکز تعويض پرداخت مي شود و در واقع صاحبان خودروها در اين فرآيند نقشي ندارند.

قزلباش گفت: براي دريافت اين وام تنها يک ضامن نياز است و يا متقاضيان مي توانند با پرداخت 4 فقره چک يا ياراکارت از اين تسهيلات استفاده کنند.

وي افزود: اجراي اين طرح از دهم دي آغاز خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار3دی 96،کدخبر: 1960142 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین