پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
سرپرست فرمانداری کرمان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان باید شناسایی شود گفت: ما باید محرک کارهای اقتصادی باشیم و سرمایه‌گذاران را در این عرصه وارد کنیم.

شعارسال: سرپرست فرمانداری کرمان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان باید شناسایی شود گفت: ما باید محرک کارهای اقتصادی باشیم و سرمایه‌گذاران را در این عرصه وارد کنیم.

علی بابایی در جلسه امروز با مدیرعامل صنایع جنبی مس شهید باهنر کرمان و بخشدار راین که به منظور ارائه گزارش اقدامات هفت ماهه معین اقتصادی راین در این بخش برگزار شد با بیان اینکه ما باید محرک کارهای اقتصادی باشیم و سرمایه گذاران را در این عرصه وارد کنیم اظهارداشت: سرمایه گذار تنها زمانی در یک عرصه وارد می‌شود که مطمئن باشد سودش تضمین شده است.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه را برای استفاده و بهره‌برداری سرمایه‌گذاران آماده کنیم افزود: تغییرفرهنگ و نگاه مردم به بحث کار و درآمدزایی و تلاش و پیگری ما برای مشارکت سرمایه‌گذاران دو بحث متفاوت است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه باید لیستی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری راین تهیه و منتشر شود خاطرنشان کرد: باید فرصت‌هایی را که سرمایه‌گذاران از آن بی‌اطلاع هستند شناسایی و اطلاع‌رسانی کرد.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی راین در حال پیگیری است تصریح کرد: اتصال راین به بم سبب ایجاد جنب و جوش بیشتری در این شهر خواهد شد.

بابایی با اشاره به اقدامات شرکت مس شهید باهنر کرمان که به عنوان معین اقتصادی در بخش راین فعالیت می‌کند ، گفت : با توجه به اینکه این شرکت از خردادماه سال جاری به عنوان معین اقتصادی راین کار خود را آغاز کرده ، اقدامات خوبی تا کنون انجام داده و روند و پیشرفت کارمناسب است.

وی با بیان اینکه کارعجولانه نتیجه بخش نخواهد بود و معین اقتصادی منطقه باید سعی کند مردم را با خود همراه کند افزود: باید یک بسته گردشگری برای شهرستان کرمان تعریف شود که گردشگران با ورود به یک مکان مقصد و مسیر بعدی را بدانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610790، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین