پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
حسین علیپور رئیس بانک سپه شعبه سیاهکل توانست در ششمین همایش مدیران موفق که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به صورت سالانه برگزار می شود؛ مقام اول استان گیلان را کسب کند.

شعار سال: حسین علیپور رئیس بانک سپه شعبه سیاهکل توانست در ششمینهمایش مدیران موفق که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به صورت سالانه برگزار می شود؛ مقام اول استان گیلان را کسب کند.

وی همچنین در بین ۲ هزار و ۲۳۵ شعبه بانک سپه در سطح کشور مقام هفدهمرا کسب کرده است.

جذب منابع، پرداخت تسهیلات، جذب سپرده و رضایتمندی مشتریان؛ از جمله اصلی ترین شاخص های تعیین مدیر نمونه توسط بانک مرکزی می باشد.

رئیس بانک سپه شعبه سیاهکل در سومین و پنجمین دوره همایش مدیران موفق در سال های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ نیز مقام اول استان گیلان را کسب کرده بود.

علیپور در سال ۱۳۷۰ کار خود را در یکی از شعب های بانک سپه استان تهران آغاز کرد و از سال ۱۳۷۸ به سیاهکل آمد و در ۱۱سال گذشته ریاست این شعبه را عهده دار بوده است.

متن لوح تقدیر رئیس بانک سپه شعبه سیاهکل به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

لوح تقدیر

ششمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور

جناب آقای حسین علیپور

رئیس محترم شعبه سیاهکل بانک سپه

با عنایت به نقش مهم رؤسای شعب به عنوان یکی از عوامل مؤثر در موفقیت بانک و تحقق اهداف نظام بانکی کشور و به پاس تلاش های ارزشمند شما در انجام وظایف و مسئولیت های شغلی و موفقیت های کسب شده در شعبه ای که ریاست آن را برعهده دارید، این لوح تقدیر به عنوان رئیس برگزیده بانک سپه به جنابعالی تقدیم می گردد.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، همچنان شاهد تلاش های مجدانه و موفقیت شما در تحقق اهداف نظام بانکی کشور باشیم.

مهدی رضوی

رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی در سیاهکل، تاریخ انتشار 20 بهمن 1394، کد مطلب: 66507: www. darsiahkal.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین