پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
یک مقام مسئول بانکی، حمایت از مذاکره با بانک مرکزی برای حضور پیام رسان بانکی در شبکه های اجتماعی گفت: پرداخت های الکترونیکی وارد شبکه های پیام رسان شد.

شعارسال: مسعود خاتونی در نشست خبری امروز با خبرنگاران از صدور مجوز بانک مرکزی برای پرداخت های الکترونیکی در شبکه های پیام رسان خبر داد و گفت: البته بانک مرکزی بررسی زیادی بر روی پرداخت های الکترونیکی در شبکه های پیام رسان صورت داد و اکنون این مجوز صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر فضا باز شده تا شبکه بانکی بر روی این پیام رسان فعال شوند و بنابراین اکنون این فضا باز شده و جدای از اینکه کسب و کارهای متنوعی در آن شکل می گیرند، سرویس های خاص نیز راه اندازی شده است.

به گفته خاتونی، با توجه به شکل گیری این فضا و بین ده تا دوازده هزار یوزر در روز از این خدمت استفاده می کنند ولی در مجموع ٦٠٠ هزار نفر آنرا مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که شبکه های مجازی کسب و کارها را تحت الشعاع قرار داده و ار دو تا سه سال اخیر نظام بانکی هم بر این نقطه متمرکز شده است. بر این اساس بانک ملی نیز در سال های اخیر در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، از کسب و کارهای نوین حمایت کرده و در دو سال اخیر افراد نخبه را حمایت کرده و تلاش دارد از افراد خلاق پشتیبانی کند.

وی از امکان پذیرشدن کارت به کارت کردن پول از سوی این پیام رسان خبر داد و گفت: دریافت تراکنش های حساب و خرید شارژ و پرداخت قبوض، خلافی خودرو و عوارض خروج از کشور اکنون امکان پذیر است و سقف کارت به کارت هم سه میلیون تومان است و امنیت کامل هم برقرار است و رمزنگاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سیزده بانک اکنون در این مسیر وارد شده اند و سایر بانکها نیز محدودیتی ندارند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:20 دی 1396 ، کدخبر: 4196163 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین