پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
استاندار کرمان گفت: آیا دانشگاهیان ما درد جامعه را می‌دانند و چقدر می‌توانند برای درمان این دردها کمک کنند.

شعارسال: استاندار کرمان گفت: آیا دانشگاهیان ما درد جامعه را می‌دانند و چقدر می‌توانند برای درمان این دردها کمک کنند.

علیرضا رزم‌حسینی امشب در دیدار با روسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: قصد داریم، شنونده سخنان روسا و استادان دانشگاه باشیم.

وی بیان داشت: باید بدانیم، نقش دانشگاه در توسعه کشور و یا استان کرمان چگونه می‌تواند باشد تا بتوانیم از این نقش در استان و در سطح ملی بهره ببریم.

استاندار کرمان ادامه داد: می‌خواهیم این موضوع مطرح شود که دانشگاهیان و دانشجویان ما با وجود مشکلات صنفی چه مشکلات دیگری دارند و این مطالب را مسؤولان باید بی‌پرده بشنوند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: آیا دانشگاهیان ما درد جامعه را می‌دانند و چقدر می‌توانند برای درمان این دردها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های فیزیکی در جهان در حال کاهش بوده و دانشگاه‌های مجازی افزایش یافته است، ابراز داشت: آینده دانشگاه‌های ما چیست و آیا می‌خواهند همچنان به سبک فعلی باقی بمانند.

استاندار کرمان خطاب به روسای دانشگاه‌های استان گفت: بی‌پرده صحبت کنید، زیرا عدم شفافیت، عدم صداقت و عدم راستگویی با مردم بزرگترین مشکل ماست.

روسای دانشگاه‌های استان کرمان در نشست با رزم‌حسینی استاندار کرمان که با حضور معاونان و مشاوران استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همراه بود به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

روسای دانشگاه کرمان به بیان مطالبی درباره دانشگاه کارآفرین، برنامه‌‌های تحصیلات تکمیلی کرمان در سال‌های آینده، راه‌اندازی دپوی دارویی جنوب‌شرق، نقش خیران در کارآفرینی و اشتغال پایدار، مرکز نوآوری، ارتباطات بین‌الملل برای صادرات محصولات کرمان و مشکلات فارغ‌التحصیلان مطرح کردند.

همچنین استفاده از توان دانشگاهیان در کنار معین‌های اقتصادی استان، معیشت اعضای هیأت علمی، بهداشت و درمان مردم جنوب استان، وضعیت محصولات گلخانه‌ای و باغی، از دیگرمطالب مطرح ‌شده از سوی روسای دانشگاه‌های کرمان در دیدار با استاندار بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 دی 1396، کدخبر: 13961024001949، www.kerman.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین