پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
سید محمد احمدی فرماندار رودبار در نشست شوراها و دهیاران بخش رحمت آباد و بلوکات این شهرستان که در مسجد امام جعفر صادق (ع) توتکابن برگزار شد ، اظهار کرد : در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری با بهره گیری از نظر کارشناسان و نخبگان شهرستان سال آینده قرار گاه اقتصاد مقامتی در فرمانداری رودبار راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می کند.

شعار سال: وی افزود : شهرستان رودبار بعنوان پهناورترین شهرستان گیلان، با داشتن توانمندیهای زیاد در عرصه های کشاورزی ، دامداری ، صنعت و گردشگری ظرفیت زیادی برای پویایی، شکوفایی و اتکای به خود دارد که باید برنامه ریزی اجرایی مناسب صورت گیرد.

فرماندار با بیان اینکه شهرک صنعتی لوشان دومین شهرک صنعتی استان است ، خاطر نشان کرد : این شهرک که در مسیر کریدور شمال جنوب و آزاد راه و راه آهن رشت قزوین ، نزدیکی به پایتخت و نیز کشورهای حاشیه دریای خزر قرار گرفته است ، تؤام با عرصه های وسیع موجود زیر ساختی مناسب را برای اجرای طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی فراهم نموده است.

احمدی تولید زیتون و روغن زیتون با کیفیت و وجود بازار ۱۱ کیلومتری عرضه محصولات تولیدی زیتون سراسر کشور ، قطب تولید گندم و جو ، کلزا ، توت فرنگی و گیاهان دارویی استان ، تولید گوشت سفید و قرمز و دیگر فرآورده های کشاورزی و دامی را از بسترهای مهم اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاها و بخش های رودبار ذکر کرد.

وی از شوراها و دهیاران خواست با احصاء زمینه های مناسب اجرای اقتصاد مقاومتی و ترغیب کشاورزان و دامداران همراه با همکاری بایسته مسوؤلان و متولیان ، گامی استوار و پایدار را در راستای اجرای اقتصاد مولد و درون زای مقاومتی بردارند.

فرماندار همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند اظهار امیدواری کرد : مردم بخش رحمت آّباد و بلوکات همراه با دیگر بخشها و شهرستانها در فضایی سالم و آرام که مجریان ، ناظران و بازرسان انتخابات برای مشارکت حداکثری فراهم می نمایند ، با حضور حماسی در ۲۶ شعبه اخذ رأی بهاری دیگر در زمستان خلق می کنند.

احمدی با بیان اینکه قانون انتخابات ۵۴ روز به داوطلبان انتخابات مجلس فرصت اخذ صلاحیت داده است یادآور شد : ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه رودبار کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند که صلاحیت ۲۳ نفرشان در هیأت اجرایی تأیید شد و هیأت نظارت نیز صلاحیت ۱۳ نفر را تأیید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی منجیل نیوز، تاریخ انتشار 11 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. manjilnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین