پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، علی نجفی‌نژاد را در جایگاه ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابقا کرد.

شعارسال:دکتر منصور غلامی با صدور حکمی نجفی‌نژاد را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابقا کرد.

در متن حکم ابقای نجفی نژاد آمده است: "ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره 1 ماده چهار آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابقاء می‌شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید".

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار27دی96،کدخبر: 96102613786، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین