پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین نهایی سند فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله نهایی رسیده و به زودی رونمایی می شود.

شعار سال: حجت الاسلام دکتر کلانتری درباره تحولات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از زمان انتصاب دکتر ولایتی به ریاست هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، تحولات متعددی در این دانشگاه رخ داده که از جهات مختلف امیدوارکننده است.

وی افزود: انتصاب دکتر ولایتی توسط مقام معظم رهبری برای نیروهای مومن، متعهد و انقلابی و اساتید و دانشجویان نوید بخش مبارکی است و قطعا وقتی حکمی از سوی مقام معظم رهبری برای دانشگاه بزرگی مثل دانشگاه آزاد اسلامی که از بزرگترین دانشگاههای حضوری جهان است، صادر می شود، به معنای یک حرکت جدید، مثبت و سازنده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تغییر و تحول در رأس دانشگاه آزاد اسلامی منجر به تغییر و تحول در ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شد و دکتر رهبر توسط هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و به ریاست دانشگاه منصوب شد.

وی ادامه داد: به دنبال تغییر در مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی، نیروهای جدی تر و تازه نفسی وارد این حرکت علمی بزرگ شدند و ساختار کلان دانشگاه تغییرات اساسی کرد.

حجت الاسلام کلانتری با اشاره به تغییر در ساختار کلان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تعدادی از معاونت ها در دانشگاه آزاد اسلامی ادغام شده اند و سازمان مرکزی به روزتر و ماموریت ها مشخص تر شد .

وی ادامه داد: یکی از گام های اساسی حرکت به سمت کیفی سازی دانشگاه آزاد اسلامی است که مورد اتفاق نظر همه دلسوزان دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و یک حرکت جدیدی است که آغاز شده و در عرصه فرهنگی نیز رویکردها متحول شده و گام های جدی به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی برداشته شده است.

رویکرد جدید در دانشگاه آزاد اسلامی؛ تحولات جدید

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران فرهنگی در سراسر کشور متناسب با این رویکرد جدید مدیریت ها را بدست گرفته اند و در یک سال گذشته بسیاری از تحولات زیر ساختی دانشگاه آزاد اسلامی برای تحول کیفی و همه جانبه در عرصه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی صورت گرفته و به تدریج کارهای دیگری هم در شرف انجام است.

وی در ادامه با اشاره به تدوین سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله کارهای صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین نهایی سند فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است که به مرحله نهایی رسیده و به زودی رونمایی می شود که خط مشی دقیقی را در عرصه فرهنگی دانشگاه در اختیار مدیران فرهنگی قرار می دهد.

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: از دیگر کارهای صورت گرفته تاسیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست که در بسیاری از واحدهای دانشگاهی فراهم و اجرا شده است و برنامه های دیگری هم طراحی شده که در راستای همین حرکت تحولی به مرحله اجرا خواهند رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: دکتر ولایتی فردی است که خود را وقف یک تحول همه جانبه در دانشگاه آزاد اسلامی کرده است و براساس رهنمود های مقام معظم رهبری برای رسیدن به یک دانشگاه اسلامی به معنی واقعی کلمه، حرکت را شروع کرده است و به صورت خستگی ناپذیر این کار را انجام می دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری فرهیختگان آنلاین، تاریخ انتشار 26دی 96، کدمطلب:15216، www.fdn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین