پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه هنوز تا جایگزین کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی کار بسیاری داریم، گفت: بهتر است پیام‌رسان‌‎‌های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم حق انتخاب داشته باشند.

شعارسال : علی مطهری با اشاره به نامه 170 نماینده مجلس به روسای قوا مبنی بر جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به جایی پیام‌رسان‌های خارجی، گفت: هنوز تا جایگزین کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی کار بسیاری داریم و بسیار مانده که بتوان پیام‌رسان‌های داخلی را جایگزین پیام‌رسان‌های خارجی کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم باید تلاش کردپیام‌رسان‌های داخلی کامل شوند تا مردم از آن‌ها استفاده بیشتری کنند اما بهتر است پیام‌رسان‌های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم هم حق انتخاب داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر شبکه‌های اجتماعی داخلی قدرت بیشتری پیدا کرده و جذابیت آن‌ها بالا رود مردم خود به خود به سمت آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند، برایجاد رقابت در این حوزه تاکید کرد وافزود: ما باید در این رقابت پیروز شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اطمینان لازم را به مردم در زمینه عدم دسترسی به اطلاعات خصوصی آن‌ها بدهند و اعتماد لازم را در مردم ایجاد کنند مردم استفاده از پیام‌رسان داخلی را بر پیام‌رسان خارجی ترجیح خواهند داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 29 دی 1396، کدخبر: 366429، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین