پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: برای تسریع در اجرای پروژه ملی قزوین، الموت به تنکابن ۵۸ میلیارد تومان از فروش سهام فولاد خوزستان به این طرح اختصاص یافت.

شعارسال: سید قاسم بی نیاز اظهارداشت: ساخت جاده برای اتصال قزوین به استان مازندران یکی از طرح های مهم و ملی کشور است که در تسهیل جابجایی مسافران مسیر شمال نقش اساسی دارد.

وی افزود: عزم وزارتخانه تامین اعتبار و تسریع و تسهیل در اجرای این طرح مهم است لذا تلاش می شود تا از راههای مختلف نسبت به تامین بودجه مورد نیاز طرح اقدام شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در هفته گذشته در جلسه ای با حضور مدیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با پیمانکاران پروژه قزوین، الموت به تنکابن بر اتمام فاز اول این پروژه حد فاصل حصارخروان تا شهرک تاکید شد و این کار در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

بی نیاز گفت: در این راستا مقرر شد ۵۸ میلیارد تومان از محل فروش سهام فولاد خوزستان به پیمانکاران پروژه قزوین، الموت به تنکابن اختصاص یابد که این کار در هفته آینده عملیاتی می شود.

وی افزود: علیرغم محدودیت های مالی وزارت راه و شهرسازی تلاش می کند فاز نخست این طرح ملی با سرعت بیشتری اجرا شود به همین دلیل بخشی از مطالبات پیمانکاران در سال جاری از بودجه عمومی پرداخت شده است.

*مناقصه تونل ۷۰۰ متری شیرکوه برگزار شد

وی گفت: با پایان مراحل مناقصه تونل شیرکوه پس از بررسی های کارشناسی و توافق و تایید مسئولان محیط زیست استان قزوین مقرر شد یک دستگاه تونل ۷۰۰ متری در نزدیکی تونل فعلی حفر شود که اجرای این تونل نسبت به تونل های قبلی ضمن در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی در کاهش هزینه ها نیز نقش موثری خواهد داشت.

*تغییر مسیر در محل رانش در قطعه سه

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی همچنین از تغییر مسیر در محل رانش در این پروژه خبرداد و تصریح کرد: بررسی به‌عمل آمده از سوی کارشناسان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نشان داد برای پیشگیری از افزایش هزینه ها و جلوگیری از خسارت و آسیب های بخشی از مسیر که احتمال رانش در آن وجود دارد ضمن بازنگری در مسیر با شروع فصل کاری مسیر تازه ای به طول ۱۰ کیلومتر توسط یکی از پیمانکاران احداث شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی تنکانیوز، تاریخ انتشار: 10بهمن1394، کدخبر: 4980:www. tonekanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
باز چند ماه بعد نصف پروزه جلو رفت بگین بودجه تموم شد معلوم نیس چیکار میکنین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین