پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۰۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
با همه تلاش‌هایی که در صندوق انجام شده است هنوز مافیای قدرت و ثروت در لایه‌های گوناکون این نهاد بزرگ اقتصادی لانه دارند.

شعارسال : به باور نگارنده، با همه تلاش‌هایی که در صندوق انجام شده است هنوز مافیای قدرت و ثروت در لایه‌های گوناکون این نهاد بزرگ اقتصادی لانه دارند و همچنان به دنبال بهره‌برداری سودجویانه خویش‌اند.


باز هم با اتکا به تجربه تعاونی مصرف فرهنگیان تهران، تأکید می‌کند این مافیا با نفوذ بالایی که دارد ممکن است انتخابات را به سویی ببرد که درنهایت معلمان عضو بمانند و دشواری‌های پیشین‌شان؛ آن هم در حضور نمایندگان معلم! ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود که در مدت باقی‌مانده تلاش شود تا فرهنگیان عضو در سراسر کشور با آگاهی و شناخت بالا در این انتخابات- که یکی از صنفی‌ترین و در همان حال بی‌خطرترین است- شرکت کنند.

در این راستا تشکل‌های صنفی سراسر کشور به‌دور از اختلاف‌ها باید در این زمینه با یکدیگر و- پس از شناسایی نامزدهای توانا- با نامزدها وارد گفت‌وگو شوند؛ تا از این رهگذر هم بهترین گزینه برگزیده شود و هم تضمین‌های محکم و مطمئنی برای گزارش‌های دوره‌ای از آنها گرفته و در اختیار معلمان گذاشته شود. کنشگران صنفی- رسانه‌ای باید همه تلاش خویش را بر گسترش رسانه‌ای این انتخابات متمرکز کنند تا زمینه بهترین انتخاب و انتخابات فراهم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فردا ، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1396، کدخبر: 776926، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین