پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۴۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
مشاور وزير آموزش و پرورش، شرايط عمومي كانديداهاي نمايندگان معلمان در صندوق ذخيره فرهنگيان را اعلام كرد.

شعار سال: اصغر حصیری مشاور وزیر آموزش و پرورش، درباره پيشرفت كار برگزاري انتخابات نمايندگان معلمان در صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: روش برگزاري انتخابات به دو صورت الكترونيكي (مرحله استاني) و غير الكترونيكي (مرحله كشوري) تعيين شده است .

وي افزود: همه استان ها بنا بر فراواني جمعيت عضو صندوق ذخيره داراي سهميه هستند و دامنه سهميه براي استانهايي با كمترين عضو صندوق ذخيره 1 نفر و براي بيشترين عضو صندوق ذخيره 5 نفرتعيين شده است.

حصيري ادامه داد: تا كنون ستاد راهبري انتخابات در حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش با بيش از 10 جلسه كاري شروع به فعاليت نموده و اعضاي ستاد مصمم هستند با بهترين شكل و سالمترين روش انتخابات را برگزار نمايند.

وي خاطرنشان كرد: هفت كميته عملكردي بخش اجرايي و نظارتي انتخابات را به عهده دارند و براي همه كميته ها وظائف و تكاليف تعيين شده است. اسامي اين هفت كميته به شرح زير است:

كميته اجرايي انتخابات

كميته اطلاع رساني

كميته رابطين استانها

كميته آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات

كميته قوانين و مقررات

كميته نظارت ،ارزيابي و پاسخگويي به شكايات

كميته مالي و پشتيباني

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصريح كرد: همه كميته ها داراي كاربرگ فعاليت بوده و موظف هستند در راستاي اجراي سالم انتخابات گام بر دارند.

وي گفت: داوطلبان شركت در انتخابات مي توانند با توجه به صلاحيت هاي عمومي در سامانه اي كه به همين منظور راه اندازي و اعلام مي گردد، به عنوان كانديدا ثبت نام نموده و در موعد اعلام شده براي خود تبليغات داشته باشند.

حصيري ادامه داد: تدابيري اتخاذ شده تا كانديداها در سامانه مورد نظر كه متعاقبا" اعلام خواهد شد به صورت خلاصه رزومه خود را بارگذاري نمايند.

مشاور وزير آموزش و پرورش شرايط عمومي داوطلبان را به شرح ذيل اعلام كرد:

فرهنگيان رسمي و پيماني آموزش و پرورش (شاغل و باز نشسته)

حداقل سابقه خدمت در آموزش و پرورش 12 سال

حداقل سابقه عضويت در صندوق ذخيره فرهنگيان 5 سال

حداقل مدرك تحصيلي ليسانس يا معادل ليسانس

گفتني است؛ حائزين بيشترين آراء هر استان به عنوان منتخبين استاني معرفي شده و بر اساس سهميه استاني واجراي صلاحيت هاي اختصاصي كه بعدا اعلام مي شود وارد مرحله كشوري مي شوند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:700139، www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین