پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
چه شده جناب رئیس جمهور که از عاشورا درس مذاکره می گرفتند و به برجام ربط می دادند، چه شد که در نزدیکای دوسالگی برجام در گفت‌وگوی زنده با مردم از نتایج و گشایش‌های آن نگفتند؟

شعار سال: امین اسلامی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در یاداشتی نوشت: ما در زلزله‌ی کوهبنان دیدیم که مسؤلان خبر اشتباه به رسانه‌ی ملی اخبار کردند و این خود باعث محرومیت این هم استانی‌ها از خیل عظیم کمک‌های مردمی بود که این نشان از تاثیر گذاری رسانه‌ی ملی است.

متن این یاداداشت به شرح ذیل است:

چه شده جناب رئیس جمهور که از عاشورا درس مذاکره میگفرفتند و به برجام ربط میدادند چه شد که در نزدیکای دوسالگی برجام در گفت‌وگوی زنده با مردم از نتایج و گشایش‌های آن نگفتند؟

ایشان که روزگاری از برجام‌های دو و سه میگفتند حال چه شده که همین یک را هم فراموش کرده اند؟

امیدواریم دولت محترم اکنون به این نکته پی برده باشند که گشایش جز با تمرکز و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی حاصل نمیشود.

هرچند گفتگوی رئیس جمهور متفاوت با روال گذشته بود و این خود حرکتی مثبت است، ولی جواب‌های تکراری و سوال‌های سطحی ارزش آن را پایین آورد. باید در این گفتگو‌ها مسائل و مشکلات و درد‌های مردم هم نیز مطرح شودند. ما از ایشان و دولت مردان میخواهیم که با مردم صادق باشند و پشت پرده‌ی حرف‌های مقامات اروپایی را به مردم صادقانه بگوییند تا شاهد تجربه‌ی تلخ دیگری همچون برجام برای ایران عزیز نباشیم و بجای قوطی کبریت خواندن مسکن مهر به رهنمود‌های رهبری در این خصوص مراجعه کنند و از عملکرد خود در زمینه صاحب مسکن کردن و کمک به قشر‌های متوسط به پایین و جوانان جامعه بگویند. آیا به نظر شما بعد از گذشت پنج سال زمان دادن گذارش نرسیده و همچنان باید وعده شنید؟

البته این برنامه و گفتگو خود نشان دهنده این بود که ملی بودن رسانه ملی بسته به همکاری دولت و مسئولان است.

ما در زلزله‌ی کوهبنان دیدیم که مسؤلان خبر اشتباه به رسانه‌ی ملی اخبار کردند و این خود باعث محرومیت این هم استانی‌ها از خیل عظیم کمک‌های مردمی بود که این نشان از تاثیر گذاری رسانه‌ی ملی است.

البته معاونت محترم استان دار در جایی از همکاری رسانه با آن‌ها در جهت پیشرفت استان تشکر کرده اند ان شاالله که منظورشان رفتن خبرنگاری بر سر ساختمان در حال احداثی که قبل از زلزله کار‌های آن انجام شده است و فرستادن آن به عنوان نمونه فعالیت برای کمک به زلزله‌زدگان نبوده باشد.

بنده به مسؤلان استان یاد آور میشوم اگر جناب نوبخت را شبانه به آن ساختمان کذایی بردید وظیفه‌ی شما سنگین‌تر شده است.

جنبش دانشجویی استان که امثال فعالیت جمعی خود را شروع کرده است (هرچند عده همچون برخی از نمایندگان استان به کل به جریان دانشجویی بی اعتنا هستند و سعی در نادیده گرفتن آن‌ها دارند) در کوهبنان خوب درخشید تا جایی که مردم شریف کوهبنان اکنون به خوبی با آن‌ها آشنا هستند، بنده به نوبه‌ی خود از آن‌ها تشکر ویژه میکنم.

ان شاالله با یاری خدا تلاش‌ها جهت برگزاری اولین مجمع نمایندگان تسکل‌های دانشجویی استان با حضور فعالین جنبش دانشجویی از گوشه کنار استان به نتیجه بشیند تا زمینه و بستر همکاری بیشتر آتش به اختیاران امام خامنه‌ای مهیا شود.

از مسؤلان ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس برای پاسخگویی و شرکت در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی در زمینه‌ی فعالیت عا و عملکرد‌های خود در جهت بهبود وضعیت استان به همه‌ی دانشگاه‌های استان دعوت میکنم و امیدوارم که آن‌ها (به ویژه مجمع نمایندگان استان) از پاسخگویی و شرکت در محافل دانشگاهی و نقدشدن توسط جنبش دانشجویی فرار نکنند.

امین اسلامی - دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و عضو هیئت رییسه اتحادیه کل جامعه اسلامی دانشجویان

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:۶۶۳۶۴۵، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
اینو ای کاش یکی به مردم بگه تا موقع رای دادن حواسشون جم تر باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین