پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: اضافه کردن یک بند به قرارداد بیمه سلامت مبنی بر پرداخت صورت‌حساب‌های داروخانه‌ها به شرط تأمین اعتبار و بودجه، وقیحانه است.

شعار سال: محمد باقر ضیا، رئیس انجمن داروسازان ایران اظهار داشت: پرداخت مطالبات داروخانه ها هنوز با تاخیر همراه است و این موضوع تبدیل به مهمترین دغدغه داروسازان سراسر کشور شده است.

وی ادامه داد: دردآور این است که اخیر سازمان بیمه سلامت، یک بند به مفاد قرارداد خود با داروخانه‌ها اضافه کرده که در آن پرداخت‌های خود را مشروط به تامین اعتبار و بودجه کرده است.

ضیا با تاکید بر اینکه شرط بیمه سلامت، وقیحانه است، تصریح کرد: در کجای اقتصاد دنیا مرسوم است که یک سازمان متصل به دولت با طلب‌کاران خود چنین شرطی کند و پرداخت بدهی خود را منوط به تامین اعتبار و بودجه کند.

وی افزود: هزینه‌های داروخانه‌ها در ماه‌های آخرسال افزایش پیدا می‌کند و اگر سازمان‌های بیمه‌گر، بدهی‌های خود را تسویه نکنند، اقتصاد داروخانه‌ها، داروسازان را گرفتار مشکلات متعددی می‌کند و به همین جهت مصرانه به دنبال اخذ مجوز برای برگزاری تجمع‌های اعتراض آمیز و احقاق حقوق داروسازان هستیم.

وی تاکید کرد: این اعتراضات به هیچ وجه جنبه سیاسی، جناحی و حزبی ندارد و صرفا یک حرکت صنفی برای احقاق حقوق داروسازان و تمکین سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به اجرای قانون است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 9بهمن 96، کدمطلب:۱۲۲۴۳، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین