پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
جمعی از داروسازان خراسان جنوبی امروز در اعتراض به افزایش نیافتن حقوق شان، مقابل ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تجمع کردند.
شعارسال:جمع ۳۰ نفری از از داروسازان خراسان جنوبی که از عدم موافقت با درخواست اضافه حقوقشان شاکی بودند، با تجمع در مقابل ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

صولتی مسئول فنی یکی از داروخانه‌های شهر بیرجند گفت: انجمن دارو سازان ایران هر ساله مبلغی را به عنوان اضافه حقوق برای سال جدید تعیین و به صورت پیشنهادی تصویب و پرداخت می‌کند.

او با اشاره به اینکه امسال نیز مبلغی به عنوان اضافه حقوق در استان‌های دیگر تصویب شده است افزود: متأسفانه نمایندگان انجمن داروسازان بیرجند مبلغ کمتری را پیشنهاد داده اند که اعتراض داروسازان استان را به دنبال داشته است.

صولتی با بیان اینکه روز گذشته، جلسه‌ای با حضور نمایندگان داروسازان استان وانجمن داروسازی برگزار شد اظهار کرد: مبلغی را به عنوان اضافه حقوق پیشنهاد کردیم، اما متاسفانه مسئولان انجمن داروسازان آن را نپذیرفتند.

مسئول فنی یکی از داروخانه‌های شهر بیرجند افزود: حق و حقوق داروسازان همیشه از سوی انجمن داروخانه‌داران مورد کم لطفی واقع می‌شود که از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم به این مشکل رسیدگی کنند.

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دارو و سلامت فانا، تاریخ انتشار ۲۳ اردبیهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۵۱۳۹، www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین