پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مهم مسئولان در دوران انقلاب اسلامی، گفت: مدیران باید در دهه فجر میان مردم قرار بگیرند و با آنان هم‌صحبت شوند.

شعار سالمجید خدابخش صبح امروز در همایش تجدید بیعت با ولایت که در سالن همایش‌ مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: با استناد به آیه‌های متعدد قرآن، قطعا انقلاب ما یکی از نعمات و رحمت‌های بزرگ الهی است.

وی ادامه داد: اگر لطف و رحمت خداوند شامل حال‌مان نمی‌شد و انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی به این سادگی ساقط نمی‌شد.

وی درباره ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) عنوان کرد: ایشان فردی عارف، عالم، مخلص، مقتدر و در عین حال شجاع و با شهامت بودند که بعد از ۱۵ سال تبعید تصمیم گرفتند به کشور بازگردند.

استاندار آذربایجان شرقی به واپسین روزهای پس از ورود امام به کشور اشاره کرد و گفت: هرچند شاه در ۲۶ دی رفته بود، اما همچنان ساواک، شهربانی، ارتش شاهنشاهی و چماق به‌دست‌ها در کشور حضور داشتند و جان امام در خطر بود و این خداوند بود که حامی و مدافع ایشان و تمام ملت ایران شد.

وی درباره مجاهدت‌ها و رشادت‌های مردم ایران در دوران پیش از انقلاب و بعد از آن نیز تشریح کرد: هزاران هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس جان خود را فدا کردند تا ریشه این انقلاب استوارتر بنا شود.

قیام ۲۹ بهمن تبریز نخاع رژیم شاهنشاهی را قطع کرد

وی با اشاره به نقش اصلی مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: ما ۲۹ بهمن را نمی‌توانیم فراموش کنیم که در آن روز رژیم شاه قطع نخاع شد و بعد از قیام مردم تبریز بود که شاهد سقوط رژیم طاغوت شدیم.

خدابخش در بخشی از سخنان خود بر وظایف مهم افراد جامعه در دوران بعد از پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: وظیفه اصلی ما در این دوران این است که شاکر خداوند بخاطر انقلاب اسلامی باشیم و شکر نعمت ما با ارائه خدمت به ملت می‌تواند اثرگذار باشد.

مسئولان بی‌مسئولیت کنار بکشند

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری به ملت می‌تواند آن‌ها را به آینده و پیشرفت کشور و انقلاب امیدوار کند، تصریح کرد: هرکسی که مسئولیت‌پذیر نیست و نمی‌تواند خودش را با مدیریت جهانی تطبیق دهد نمی‌تواند مسئولیت بپذیرد و اگر پذیرفته است، باید کنار بکشد.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار کرد: عزاداری واقعی برای حضرت فاطمه (س) توسط مدیران این است که به منویات فرزندان فاطمه (س) که امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند عمل کنند و در خدمت ملت باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود حضور در بین اقشار مختلف مردم را اصلی‌ترین وظیفه مسئولان در دهه فجر دانست و تاکید کرد: باید کارهای کرده و ناکرده خود را برای ملت بازگو کنید و ارتباطات خود را با مردم افزایش دهید. این را هم باید در نظر گرفت که کارهای تصنعی و نمایشی، هرگز به دل‌ها نمی‌نشیند و اعتمادی ایجاد نمی‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:4216289، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
نه تنها فقط دهه فجر که ای کاش توی تایم های مقرری مسئولین با ملت هم کلام بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین