پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از اجرای یک هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری در پروژه های سال ۹۶ استان خبر داد.

شعارسال: معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از اجرای یک هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری در پروژه های سال ۹۶ استان خبر داد.

احمد حمزه زاده معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چهار موافقت اصولی اولیه در حوزه سرمایه گذاری گردشگری این استان صادر شده است، ادامه داد: در طول سال ۹۶، چهار موافقت اصولی اولیه در حوزه سرمایه گذاری گردشگری استان صادر شده که از این میان، ۲ طرح موفق بر کسب موافقت اصولی و پروانه ساختمانی طرح های سرمایه گذاری گردشگری شده اند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان، در ادامه از صدور یک فقره مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری در استان آذربایجان شرقی طی سال جاری خبر داد و بررسی ها و مطالعات تخصصی را از عوامل مهم انتخاب گزیده ای طرح های ارائه شده جهت اخذ مجوز، عنوان کرد.

حمزه زاده حجم کل سرمایه گذاری پروژه های گردشگری استان آذربایجان شرقی را در سال ۹۶ مبلغی بالغ بر یک هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال، اعلام کرد و گفت: با حجم سرمایه گذاری ذکر شده در حوزه گردشگری استان در سال جاری، مبلغی به میزان ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت پیشبرد و تکمیل پروژه های ارائه شده به متقاضیان، تخصیص یافته است.

وی اشتغال پیش‌بینی شده در حوزه گردشگری آذربایجان شرقی در سال ۹۶ را بنابر پروژه های سرمایه گذاری و ثبت شده، برای ۳۱۵ نفر پیش بینی کرد و گفت: طبق پروژه های ارائه شده سرمایه گذاری و توسعه حوزه گردشگری استان، پس از موافقت اصولی و اخذ مجوز، اداره کل استان فرصت شغلی به میزان ۳۱۵ نفر را در پیشبرد اهداف این پروژه ها، پیش بینی کرده است.

حمزه زاده در پایان، حرکت در مسیر جذب و هدایت سرمایه گذاران در فرصت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری به ویژه مناطق نمونه گردشگری استان را امری اجتناب ناپذیر برای تطبیق با مشخصات مناطق پیشرو در امر گردشگری خواند و گفت: آذربایجان شرقی با وجود ۴۷ منطقه نمونه و ۵۲ روستای هدف گردشگری، می تواند فرصت مناسبی را جهت توسعه امکانات زیرساختی و ارتقا سطح کیفی گردشگری خود با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم سازد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 4218688، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
واقعا ادم دلش میخواد تا عمر داره از این خبرا بشنوه که تو زمینه فرهنگ اونم تو بخش میراث فرهنگی هزینه شده...یا بودجه ای براش در نظر گرفته شده..بازم خداروشکر
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین