پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲
دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي گفت: با توجه به اظهار نظر مسئولان فرودگاه امام در مقصر جلوه دادن شرکت هايي هوايي در روزهاي برفي از آنها شکايت خواهيم کرد.

شعارسال: مقصود اسعدي‌ساماني  با اشاره به اتفاقاتي که پس از بارش برف در هفته گذشته افتاد، اظهار کرد: با توجه به مقصر جلوه دادن ايرلاين ها توسط مسئولان فرودگاه امام ، به ايرلاين ها اعلام کرديم آمارها و مستندات در اين باره را جمع‌آوري و به انجمن تحويل دهند.

دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي افزود: به دليل اظهارات مسئولان فرودگاه امام از انها شکايت خواهيم کرد.

وي گفت: هر کاري که در فرودگاه انجام مي شود بايد بر اساس ضوابط و ابلاغ آن باشد و در هيچکدام از اين ضوابط نقشي براي ايرلاين براي تميز کردن باند فرودگاه و اطراف هواپيما تعيين نشده است.

دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي خاطرنشان کرد: فرودگاه بايد دستورالعمل عمليات زمستاني داشته باشد و البته بايد مانور عمليات زمستاني هم هر سال قبل از شروع فصل سرما برگزار شود.

وي با بيان اينکه چراغ هاي باند فرودگاه امام تا 11 بهمن زير برف قرار داشتند، گفت: عوارضي که ايرلاين ها به فرودگاه مي دهند براي سرويس دهي به ايرلاين ها در روزهاي عادي و چنين روزهايي است.

ساماني با بيان اينکه شاهد ضعف فرماندهي عمليات زمستاني در فرودگاه امام طي روزهاي برفي بوديم بيان کرد: مدير عامل شهر فرودگاهي تجربه کار فرودگاهي ندارد و معاون وي نيز يک ماه است که منصوب شده و هنوز اشراف کامل ندارد و به دليل عدم آمادگي عوامل فرودگاهي مشکلاتي براي مردم و شرکت ها به وجود آمد.

وي ادامه داد: راه دسترسي کرو پروازي و کترينگ به فرودگاه امام مسدود بود و پاکسازي آنها از وظايف شرکت هاي هواپيمايي نبود.

دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي تاکيد کرد: مسافراني که پرواز آنها کنسل شده با مراجعه به شرکت مي توانند پول بليط خود را دريافت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایرلاین پرس، تاریخ انتشار: 15بهمن1396 ، کدخبر: 40804: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین