پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۸۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
نماینده مردم الیگودرز در مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد معافیت مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز خبر داد.

شعار سال: نماینده مردم الیگودرز در مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد معافیت مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز خبر داد.

محمد خدابخشی ‌اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ ظهر امروز برای بررسی مواد ارجاعی بودجه تشکیل جلسه داد و در مصوبه‌ای مقرر کرد هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس دولتی با رعایت الگوی مصرف رایگان خواهد بود.

به گفته وی، طبق این مصوبه، در صورتی که الگوی مصرف رعایت نشود کل هزینه آن ماه باید پرداخت شود.

به گفته خدابخشی، کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری در بند «ه» تبصره ۹ لایحه بودجه، به وزارت آموزش و پرورش اجازه داد به منظور ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود نسبت به احداث، بازسازی و بهره‌برداری از آنها اقدام کند. تغییر کاربری موضوع این بند به پیشنهاد شورای آموزش و پرورش استان و تصویب کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران صورت می‌گیرد و از پرداخت کلیه عوارض شامل تغییر کاربری، نقل و انتقال املاک، اخذ عوارض بهره‌برداری، احداث، تخریب، بازسازی و سایر عوارض شهرداری معاف است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16بهمن 96، کدمطلب:96111609411، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین