پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز 2018 یک آغاز است، گفت: جذب گردشگر از 2018 برای سال های آینده آغاز می شود و باید این طرح با قدرت تبریز را در سطح کشورهای اسلامی از منظر گردشگری معرفی کند.

شعارسال:معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز 2018 یک آغاز است، گفت: جذب گردشگر از 2018 برای سال های آینده آغاز می شود و باید این طرح با قدرت تبریز را در سطح کشورهای اسلامی از منظر گردشگری معرفی کند.

رحیم شهرتی فرد در توضیح تبریز 2018 اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار خوب سازمان کنفرانس اسلامی این است که در هر سال یکی از شهرهای کشورهای اسلامی را به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب می کند.

وی ادامه داد: سازمان کنفرانس اسلامی در سال 2016 شهر قونیه از ترکیه، 2017 شهر مدینه از عربستان و 2018 شهر تبریز از جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کرد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در رابطه با مبنای انتخاب شهرها در این طرح گفت: شهر انتخاب شده باید پتانسیل هایی از جمله فرهنگی و تاریخی و همینطور جاذبه های طبیعی از جمله گردشگری را داشته باشد که شهر تبریز از ایران دارای پتانسیل هایی از جمله جذب گردشگران جهان اسلام و فرصتی برای معرفی عرصه بیشتر یک شهر از کشورهای اسلامی است.

شهرتی فرد همچنین گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلامی از سال گذشته مطرح و دستگاه های مسوول در دولت مانند شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مخصوصا بخش خصوصی به منظور استقبال از گردشگران یکسری کارهای اساسی انجام داده و مراکز اقامتی توسعه داده اند.

وی ادامه داد: با ورود به سال 2018 فعالیت های استانی و افتتاح در تبریز اتفاق افتاد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همینطور معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین مهمانان دیگری از سفارتخانه های کشورهای اسلامی و مسوولین استانی در کشور برگزار شد.

آغاز طرح تبریز 2018 در سوم فروردین 97 با حضور رئیس جمهور

معاون استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: این آیین در سطح ملی در سوم فروردین ماه سال 97 با حضور رئیس جمهوری و مهمانان عالی قدر از کشورهای همسایه با جشن نوروز میان کشورهایی با فرهنگ ایرانی که نوروز را جشن گرفته اند برگزار خواهد شد.

شهرتی فرد افزود: ما باید امکانات سازمان ها و آژانس های گردشگری و توریستی را فعال کنیم و بخش خصوصی یعنی آژانس های توریستی و موسساتی که در این زمینه فعال هستند با همتایان خود در کشورهای اسلامی ارتباط برقرار کنند تا بتوانند در هر جلسه ای که میان مسوولین کشورهای همسایه مسلمان در سطح ملی و استانی شکل می گیرد به حذب گردشگر بپردازند.

آمادگی تبریز برای جذب توریست

وی ادامه داد: در کنار شهر تبریز مجموعه توانمندی های استان آذربایجان شرقی برای جذب توریست ها آماده و بسیج شده اند.

شهرتی فرد تصریح کرد: به طور مثال این موضوع شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و تولیدکنندگان و بخش بهداشت و درمان به دلیل آن که در اینجا یکی از جاذبه های خوبمان بحث توریست درمانی است همگی بسیج شده اند تا بتوانیم فرصتی تاریخی برای معرفی هرچه بیشتر تبریز داشته باشیم.

تبریز 2018 یک آغاز است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز 2018 یک آغاز است، ادامه داد: جذب گردشگر از همین 2018 برای سال های آینده آغاز می شود و با قدرت و می تواند تبریز را در سطح کشورهای اسلامی از منظر گردشگری معرفی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگ کردن طرح تبریز 2018 بدون فرماندار این شهر قابل اجرا است، گفت: سازمان فرمانداری و معاونین در این طرح تلاش خود را بسیار انجام داده و من هم سرپرست فرمانداری هستم که تا این لحظه هیچ وقفه ای در کاری پیش نیامده است.

شهرتی فرد همچنین در رابطه با دلیل تعویق حکم فرماندار تبریز گفت: حکم فرماندار را باید وزارت کشور مشخص کند اما هنوز تاریخی اعلام نشده و هنگامی که حکم از سوی وزارت کشور ابلاغ شود به ما هم اعلام می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکا نیوز،تاریخ انتشار18بهمن 96،کدخبر: 904883، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
بعضی محدودیت های فرهنگی و اجتماعی مانع از جذب توریست نسبت به کشور هایی مانند ترکیه میشه ، امیدواریم یه روزی این ها برداشته بشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
تبریز 2018 زمان بسیاری مناسبی برای معرفی جاذبه های گزدشگری شهر تبریز و علاوه بر اون جاذبه های داخلی ایران به جهانیان است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین