پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری سه واحد صنعتی و معدنی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال :رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری سه واحد صنعتی و معدنی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد عابدی‌نژاد امروز در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه صنعت و معدن ‌سیرجان ‌از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری صنایع معدنی در استان کرمان طی سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: از ابتدای ‌سال جاری دو واحد کنسانتره آهن در شهرستان‌های زرند و سیرجان به بهره‌برداری رسیده است.

عابدی‌نژاد عنوان کرد: تا پایان سال نیز کارخانه آهن اسفنجی بردسیر با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن، کک‌سازی زرند‌ با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و یک واحد زغال و کنسانتره زغال با ظرفیت یک میلیون تن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در سال آینده نیز سه واحد فولادی که در فاز اول آن آهن اسفنجی تولید می‌شود به بهر‌ه‌برداری می‌رسد و پس از ۲۴ ماه تولید به تولید فولاد می‌پردازد.

عابدی‌نژاد بیان کرد: در سال آتی یک واحد تولید لوله‌های مسی به ظرفیت ۱۲هزار تن در سال و یک واحد تولید کاتد با ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن در شهربابک فعالیت خود را آغاز می‌کنند و شاهد شکوفایی بیشتر بخش صنعت و معدن و صنایع معدنی استان کرمان هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از هزار نیوز- زمان انتشار : ارسال شده : 5 بهمن۱۳۹۱ www.1000news.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین