پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیش از گذشته اتحاد و انسجام خود و اقتدار نظام اسلامی را در جهان به نمایش می گذارند.

شعار سال: حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان بابیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد، افزود: با تاکید رهبر معظم انقلاب راهپیمایی امسال باید با عظمت، شکوه و مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: حضور شکوهمند ملت غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تو دهنی به دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم ایران طی 39 سال گذشته تاکنون پنچه در پنجه دشمنان به ویژه آمریکا مردانه و جوانمردانه ایستادگی کرده اند و همواره توطئه ها و برنامه های آنها با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره به تبعیت از رهبری در صحنه ها و شرایط حساس کشور حضوری بهنگام داشته اند و این بار نیز در راهپیمایی 22 بهمن حرکتی شکوهمند و پر نشاط را رقم خواهند زند.

وی همچنین به 25 بهمن سال 67 سالروز حکم تاریخی امام راحل علیه سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: آمریکا وقتی دید که دیگر از طریق جنگ توان غلبه بر ایران را ندارد، تصمیم گرفت از راه دیگری وارد شود که تهاجم اعتقادی و فرهنگی از طریق کتاب آیات شیطانی را مورد توجه قرار داد.

امام جمعه زنجان ادامه داد: این کار با پشتیبانی آمریکا و اروپایی ها انجام گرفت که در واقع توهین به ادیان مختلف به ویژه کشورهای مسلمان بود که با حکم قاطعانه امام مواجه و محکوم به شکست شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 20بهمن 96، کدمطلب:82825865، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
یکبار نشد که تو این 40 سال مردم پشت نظام رو خالی کنن! ای کاش که مسئولین قدر این ملت رو بدونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین