پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد، همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

شعارسال:فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد، همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

«علی اکبر ناطق نوری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد: جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

ناطق نوری سپس گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و آمریکاییها تهدید نیست، بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود. من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها، قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.

ناطق نوری در پایان گفت: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور حرکت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدخبر: 675680 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
برتری هوایی ارتش اسراییل با این اقدام ارتش و پدافند سوریه زیر سوال رفت
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
مردم ایران سال هسات از این بی قانونی ها مینالند ، منتها مسئولان نمیخواهند پنبه را از گوششان در بیاورند و سال هاست به مردم پشت کرده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین