پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
هیات رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان اراک در بیانیه‌ای اعلام کرد: اصلی‌ترین وظیفه مجمع بسیج در این مرحله از انقلاب، کمک به ارتقاء کیفی دولت اسلامی، تلاش گسترده و همه‌جانبه برای تحقق جامعه اسلامی و زمینه‌سازی فکری و عملی برای شکل‌گیری تمدن بزرگ نوین اسلامی است.

شعار سال: در این بیانیه آمده است: مجمع بسیجیان شهرستان اراک با رصد تحولات منطقه و جهان معتقد است، خداوند با عنایات خاصه‌اش بر مجاهدان راه حق، چراغ روشنی را پیش روی حق جویان قرار داده است. تحولات جهان اسلام به‌خوبی نشان داده است که هر فتنه‌ای که در جهان اسلام سر برمی‌آورد همانا هدایت‌کننده‌اش امریکاست که برای کاستن سرعت مبارزه‌ی مسلمانان با اسرائیل جنایتکار و در وهله‌ی دوم منحرف کردن اذهان مسلمانان و جوامع اسلامی از دشمن حقیقی‌شان است. لذا در این راه مهم‌ترین اصل که بیش‌ازپیش آشکارتر شده است لزوم تأکید بر مقاومت و وحدت و انسجام جهان اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید:‌ در پرتو هدایت‌های حکیمانه‌ی ولایت‌فقیه و ایستادگی هوشمندانه مردم، توطئه‌های ظالمانه استکبار یکی پس از دیگری درهم‌شکسته و استمرار این راه عزتمند، میراث شکوهمندی را نصیب ملت ما بلکه جامعه بشری کرده است که حفظ و تعالی آن تکلیف گران‌سنگی بر دوش همه‌ی ماست.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقق عدالت اسلامی، رفاه و حل مشکلات معیشتی مردم از رسالت‌های اصلی انقلاب اسلامی بوده و لازم است مسئولان ذی‌ربط، دستگاه‌های اجرائی و دیگر قوا با تمام توان و سرعت به حل مشکلات معیشتی پرداخته و این خواسته به‌حق مردم عزیز ایران را که صادقانه پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند تحقق بخشند.

این بیانیه می‌افزاید: مجمع بسیجیان شهرستان اراک پیشنهاد دارد، اتخاذ تصمیمات انقلابی و اهتمام ویژه به اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی جامع و سریع برای پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی تدابیر اساسی همه قوا برای تحقق عدالت و مبارزه با فقر و فساد در دستور کار جدی مسئولان کشور قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این میان رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب، چون چراغی پرنور قله‌های رفیع پیشرفت و پیروزی را برای ملت ایران ترسیم کرده است به‌گونه‌ای که تحلیل‌های عالمانه، مدبرانه، همراه با درایت رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی و عامل انسجام و وحدت در میان امت اسلام شده و توصیه داریم مسئولان با اهتمام جدی و عملی به رهنمودهای معظم له در جهت پیشرفت کشور گام‌های اساسی بردارند.

این بیانیه می‌افزاید:‌ مقام معظم رهبری با ترسیم دورنمایی از آینده کشور، موجب امید و دلگرمی در میان همه توده‌های جامعه گردیده و مسئولین نیز می‌بایست با تأسی از سیره ایشان، از تزریق یاس و ناامیدی و القا ناتوانی در حل مشکلات بپرهیزند. مجمع بسیجیان شهرستان اراک ضمن حمایت قاطع از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سران سه قوه می‌خواهد با وحدت و انسجام حول محور کلام رهبری؛ خدمت‌رسانی به مردم را مضاعف نموده و یاس و ناامیدی را با فعالیت‌های جهادی خویش تبدیل به آینده‌ای درخشان و بالنده نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ این سنت الهی است که در طی مسیر کمال، هرقدر به قله نزدیک‌تر شویم، حرکت سخت‌تر خواهد شد، لذا بدون شک، پیمودن ادامه این راه، دشوارتر از مسیری است که تاکنون پیموده‌ایم، به‌ویژه آنکه دشمنان زخم‌خورده که خود را در آستانه فروپاشی کامل می‌بینند و طلوع خورشید تمدن اسلامی را، نابودی کامل خود می‌پندارند از هیچ توطئه‌ای علیه انقلاب اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید:‌ ما معتقدیم که وجود جمع کثیری از نخبگان، متخصصان و صاحب‌نظران متعهد بسیجی در مجمع بسیجیان شهرستان اراک، نعمتی بزرگ و فرصتی استثنایی برای عملی کردن مشارکت و همفکری ایشان است و متشکل کردن این جمع از فرزانگان در قالب مجمع بسیج، راهی برای استفاده از این فرصت و ظرفیت عظیم همفکری و اندیشه ورزی است و تلاش دارد تا با تبیین مواضع و جهت‌گیری اساسی بسیجیان در عرصه انقلاب اسلامی و ایجاد وحدت نظر در سیاست‌ها و راهبردهای سازمانی، راه‌های تحقق هر چه‌بهتر تدابیر ولایت و پیشرفت هر چه سریع‌تر انقلاب اسلامی را در مسیر آرمان‌ها با مشارکت عموم مردم بسیجی هموارتر سازد.

این بیانیه آورده است: اصلی‌ترین وظیفه مجمع بسیج در این مرحله از انقلاب، کمک به ارتقاء کیفی دولت اسلامی، تلاش گسترده و همه‌جانبه برای تحقق جامعه اسلامی و زمینه‌سازی فکری و عملی برای شکل‌گیری تمدن بزرگ نوین اسلامی است. بر ماست تا با برنامه‌ریزی و اقدام همه‌جانبه با محوریت تربیت کادرهای مؤمن و نیروهای طراز انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی با توسعه امربه‌معروف و نهی از منکر، حرکت در این مسیر را هموار سازیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۷۰۰۰۲۶۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
بسیج اگه بی طرف باشه میتونه تموم دردای مردم رو حل کنه و نیروی قابل اعتماد انقلاب باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین