پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۱۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جلسه‌ای درباره تاثیر نمرات دروس نهایی در آزمون سراسری سال 97 در فردا 30 بهمن خبر داد.

شعارسال: علی زرافشان در نشست خبری وزیر آموزش و پرورش درباره حذف کنکور سراسری اظهار کرد: با توجه به نابرابریهای پذیرش در کنکور از گذشته مناطق به سه دسته تقسیم و ضرایب محرومیت در نتیجه نهایی درنظر گرفته میشد.

وی افزود: در سال ۹۸ اولین گروه فارغ التحصیلان نظام جدید آموزشی به کنکور سراسری میرسند و تصمیمات برای پذیرش آنها بررسی خواهد شد.

زرافشان با اشاره به تاثیر نمرات دروس نهایی در کنکور سراسری گفت: فردا در جلسه ای در این باره تصمیم گیری میشود. اکنون تاثیر نمرات نهایی در کنکور ۳۰ درصد است. پیشنهاد ما افزایش ۴۰ درصدی تاثیر سوابق دروس امتحان نهایی در کنکور سال ۹۸ است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش تمام مصوبات شورای سنجش و پذیرش را انجام داده است، گفت: وظیفه ای نیست که تعیین شده اما اجرا نشده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 800256، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
40 درصدی کردن دیگه مگه تصویب نشد؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین