شعارسال:مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .
شماره تلفن ١٤٢٠ پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.
شماره تلفن 1420 پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی
به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
بر این اساس، مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR فعال است و بیمه شدگان پس از ثبت نام در این بخش و دریافت کد کاربری، می توانند سئوالات خود را در پورتال ثبت و پاسخ را دریافت کنند.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صنعت بیمه ، تاریخ انتشار 30 بهمن96،کدخبر: 62904 ، www.sanatebime.ir
شماها حق یه مشت پیرزن پیرمرد بچه یتیم
دختر و پسر علیل حق نو عروس حق تازه داماد حق پیرمردی که میمیرد شما از حق کفن و دفنش هم م.....
من خودم پارسال ۳۰۰هزار تومان عینک خریدم فاکتور بردم سازمان ده هزار تومان بحساب من ریختن وای بحالتان اینقدر این مردم دارن شما کارمندان سازمان تامین اجتمایی رو روز و شب نفرین میکنن که قبل از عید به مردم قول میدهید ولی عمل نمیکنید الان سه سال است خدا از سر تقصیراتان اگر کناهکاریت نگذرد ایشالله
اگر حق مارو میخورید همین دنیا جز جگر بزنید