پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۱۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی این وزارت‌خانه از امروز سه‌شنبه اول اسفند خبر داد و گفت: متقاضیان به مدت یک ماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
شعارسال: دکتر علی حسینی  اظهار داشت: داوطلبان از امروز، اول اسفند تا پایان همین ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی http://jazb.aac.behdasht.gov.ir ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اضافه کرد: داوطلبان باید اطلاعات و مدارک و مستندات خود در این سامانه آپلود و سپس ثبت‌نام کنند. داوطلبان بعد از ثبت‌نام کد رهگیری دریافت می‌کنند و دریافت این کد به معنای تکمیل فرآیند ثبت‌نام است. دستورالعمل ثبت‌نام در سامانه وجود دارد و همه متقاضیان باید آن را مطالعه و بعد ثبت‌نام کنند.

وی از جذب بیش از هزار نفر در این فراخوان خبر داد و گفت: بعد از مهلت یک‌ماهه ثبت‌نام، نتایج فراخوان در فروردین سال 97 اعلام می‌شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا  ، تاریخ انتشار: 1اسفند 1396، کدخبر:349268،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
هزار نفر کار افرینی خیلی اماره خوبیه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین