پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: وضعیت جوی دنا و محل سقوط هواپیمای تا روز دو شنبه هفته آینده ناپایدار است.

شعار سال: اسماعیل نجار اظهار داشت: روز اول سقوط هواپیما به دلیل بارش برف، بوران، مه و وزش شدید باد در ارتفاعات دنا عملیات امدادی برای جست‌وجوی لاشه هواپیما امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه روز دوم نیز بالگردها اعزام ولی نتوانستند محل حادثه را شناسایی کنند، عنوان کرد: روز سوم بالگرد هوانیروز سپاه پاسداران محل سقوط را شناسایی کرد.

نجار ابراز کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در روز سوم یک تیم ارزیابی اعزام و 24 کوهنورد حرفه‌ای با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند و شب را نیز در محل ماندند.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه به دلیل وضعیت نامساعد و ابر متراکم و همچنین بارش برف، بوران، مه و وزش شدید باد امروز عملیات امدادی ، جست‌وجو و انتقال اجساد به سختی انجام گرفت، ادامه داد: در نهایت بقایای از اجساد به پایین قله انتقال و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

نجاز ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان گفت: تلاشمان این بوده افراد دیگری را نیز در این عملیات‌ها به دلیل وضعیت نامناسب جوی از دست ندهیم و البته این را باید بدانیم که کوهنوردان داوطلبانه به محل اعزام و از دل و جان مایه می‌گذارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 اسفند 96، کد مطلب: 1663388، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ای کاش تو فصل گرمتری سقوط میکرد ادم نمیدونه اینجور موقع ها چی بگه اصلا...فقط برای بازمونده ها صبر میخوام از خدا
ا.ف75
ناشناس
Netherlands
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ما قطعا باید امکانات و وسایل مربوط به این شرایط را تهیه می کردیم تا برای هرگونه شرایط جوی اماده می بودیم . این تنها و تنها ضعف مدیریتی مسئولان را نشان می دهد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین