پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در حال حاضر 635 خانواده زندانیان تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

شعار سال: مدیرکل کمیته امداد و اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین در نشست مشترک به بررسی راه‌های افزایش همکاری برای ارتقای خدمت به خانواده زندانیان پرداختند.

مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این نشست با اشاره به وجود برخی مشکلات و آسیب ها در جامعه بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی تلاش می‌کند تا خدمات خود را با رویکرد فرهنگی ارائه کند.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار خانوار در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد هستند که 635 خانوار آن، خانواده زندانیان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: خانواده زندانیان تحت حمایت هم همانند سایر مددجویان از همه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، در این زمینه تلاش می‌شود تا خدمات مختلف به این خانواده‌ها ارائه شود تا این افراد با شرایط بهتری زندگی خود را اداره کنند.

مؤمنی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در کمیته امداد مطرح کرد: محسنین یکی از طرح هایی است که در خصوص فرزندان دارای پدر و مادر اجرا می شود و در این طرح فرزندان گرچه دارای پدر و مادر هستند اما نبود سلامت جسمی و یا عدم حضور سرپرست خانوار موجب شده تا این خانواده ها با مشکلات بسیاری روبه‌رو باشند.

این مسؤول عنوان کرد: در حال حاضر در قالب طرح محسنین سه هزار و 17 نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت توسط پنج هزار و 160 حامی نیکوکار، حمایت می‌شوند که سرانه دریافتی هر فرزند محسنین به طور متوسط ماهیانه حدود 77 هزار تومان است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمین و تربیتی استان قزوین هم گفت: سازمان زندان‌ها و کمیته امداد در زمینه خدمات به خانواده زندانیان نقاط مشترک همکاری دارند البته باید از تلاش‌های این نهاد انقلابی در خدمت به محرومان تقدیر کرد.

محمدعلی محمدی یادآور شد: اداره‌کل زندان ها آمادگی دارد تا در حد توان با کمیته امداد امام همکاری کند و برای این همکاری بر خود می‌بالیم چراکه این رویکرد فرصتی برای خدمت به اقشار ضعیف جامعه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 4اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۰۳۰۰۱۳۲۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
کمیته امداد مگر چقدر امکان کمک به این هارا دارد؟ زمینه آزادی سرپرستان خانوار باید فراهم شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین