پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کافه بازار با انتشار گزارشی به ارائه آمار در رابطه با اشتغال در صنعت برنامه‌های موبایل پرداخته است که حکایت از کسب درآمد ۶۵ میلیارد تومانی توسط ۱۹ هزار تیم توسعه‌دهنده دارد.

شعار سال: کافه بازار اولین فروشگاه اپلیکیشن‌های ایرانی برای اندروید است که از سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی به عرضه انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید می‌پردازد که شامل انواع اپلیکیشن‌های بین‌المللی محبوب در کنار محصولاتی است که توسط تیم‌های ایرانی توسعه می‌یابد. اطلاعات ارائه‌شده توسط کافه‌بازار نشان از این دارد که این شرکت در گزارش خود از نمونه‌گیری آماری از تیم‌های توسعه دهنده ایرانی و ترکیب نتایج آن با اطلاعات و برنامه‌های منتشرشده در کافه بازار برای تهیه گزارش مورد نظر استفاده کرده است. کافه بازار سعی کرده در گزارش خود آمار را به تفکیک استان، جنسیت، وضعیت حقیقی یا حقوقی بودن توسعه دهندگان و سایر شاخص‌ها ارائه کند.


بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط کافه‌بازار، در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار تیم توسعه‌دهنده ایرانی در کافه بازار فعالیت می‌کنند که قریب به هفت هزار مورد از مجموع این ۱۹ هزار تیم جزو توسعه‌دهندگان فعال هستند. توسعه‌دهندگان فعال به افراد و تیم‌هایی اطلاق می‌شود که حداقل یک اپلیکیشن در کافه بازار داشته باشند که بیش از دو هزار بار دانلود شده یا درآمد یک میلیون تومانی عاید آن‌ها کرده باشد. ۱۴۰۰ مورد از مجموع ۱۹ هزار تیم مورد اشاره، شرکت‌های حقوقی هستند. نکته جالب در مورد توسعه‌دهندگان با ماهیت حقوقی این است که ۲۵ برابر بیش از توسعه‌دهندگان حقیقی درآمد کسب می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصادآنلاین، تاریخ 29 بهمن 96، کد مطلب: 268569:www.zoomit.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین