پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، با صدور مجوز انعقاد قرارداد طراحی و اجرای سامانه پرداخت های نوین در آزادراه های کشور موافقت کرد.

شعارسال: دولت این تصمیم را با هدف جلوگیری از ازدحام برای پرداخت عوارض راه از طریق عدم نیاز به توقف خودروها، صرفه­ جویی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی محیط زیست و مدیریت بهینه ترافیک و تردد خودروها در جاده ­ها اتخاذ نمود.

تعیین تکلیف پرداخت مالیات فعالان اقتصادی مناطق آزاد پس از انقضای معافیت ۲۰ ساله

هیات وزیران به منظورتعیین تکلیف خلاء مالیاتی مربوط به فعالان اقتصادی مناطق آزاد با توجه به انقضای معافیت ۲۰ ساله، مصوب کرد اشخاص حقیقی و حقوقی که در مناطق آزاد تجاری–صنعتی به انواع فعالیت­ های اشتغال دارند، ظرف پنج سال به تدریج تابع مقررات مالیات­ های مستقیم سرزمین اصلی شوند.

این مصوبه پس از تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی لازم­ الاجرا می ­شود.

دولت اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات را اصلاح کرد

دولت به منظور رفع ابهام شورای نگهبان درخصوص اجازه به سازمان فناوری اطلاعات برای ایجاد شرکت و یا سرمایه­ گذاری در شرکت­ های دیگر، اساسنامه این سازمان را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه،سازمان فناوری اطلاعات ایران از شرکت مخابرات ایران منفک و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منتقل و به عنوان یک سازمان توسعه ­ای فعالیت می کند.

همچنینتصویب انواع سرمایه ­گذاری و مشارکت به صورت مستقل یا با اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی، دولتی و غیردولتی در چارچوب قوانین و مقررات مربوط بنا به پیشنهاد هیات عامل نیز به وظایف و اختیارات مجمع عمومی عادی اضافه می­ شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 96120904672، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین