پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بخش قابل توجهی از مکمل های ورزشی قاچاق است.

شعار سال: همایون هاشمی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مکمل های ورزشی از مجاری غیررسمی و قاچاق وارد کشور می شود از عرضه مکمل های ورزشی قاچاق در باشگاه های ورزشی انتقاد کرد و گفت: مکمل های ورزشی قاچاق آسیب جدی به سلامت جوانان و ورزشکاران می زنند بنابراین نیاز است ساماندهی مکمل ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، با هشدار نسبت به مصرف بی رویه مکمل های غیرمجاز توسط برخی ورزشکاران، افزود: تبلیغات این مکمل ها از طریق ماهواره و فضای مجازی و همچنین عدم نظارت دقیق باعث شده شاهد عرضه و فروش مکمل های ورزشی در ورزشگاه ها و عطاری ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت دقیق مانع از عرضه مکمل های ورزشی غیرمجاز در عطاری ها و باشگاه های ورزشی می شود، ادامه داد: فروش مکمل های ورزشی در فروشگاه های ورزشی و عطاری ها تخلف است و باید توسط پزشک تجویز و تنها در داروخانه ها عرضه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر ضرورت ساماندهی مکمل های ورزشی، تصریح کرد: برای جلوگیری از مرگ و میرهای ناشی از مصرف مکمل های غیرمجاز و قاچاق باید تبعات ناشی از مصرف آنها به مردم اطلاع رسانی شده و در این رابطه فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم، بر ضرورت شناسایی و برخورد جدی با عرضه کنندگان مکمل های ورزشی قاچاق و غیرمجاز تاکید کرد و گفت: نظارت ها بر فعالیت باشگاه های ورزشی از سوی دستگاه های متولی برای جلوگیری از عرضه و فروش مکمل های ورزشی قاچاق باید شدت یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با شبکه های توزیع مکمل های قاچاق و غیرمجاز باید با قاطعیت برخورد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 373027: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
بعضی چیزا اگه به عنوان خبر هم در نیان مرد اونارو میدونن...فقط سوالی اینه که واقعا نمیشه بعد این همه سال جلوشونو گرفت؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین