پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
رییس کل دادگستری خوزستان علت بازداشت چند تن از کارگران گروه ملی ایران را تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز آن ها عنوان کرد.

شعار سالفرهاد افشارنیا، رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به تجمعات کارگران گروه ملی فولاد ایران به بهانه کسب مطالبات خود از این شرکت در روزهای اخیر مقابل استانداری خوزستان و در محل نماز جمعه اهواز بیان داشت: بدلیل غیرقانونی و بدون مجوز بودن تجمعات چند تن از کارگران این شرکت بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه قصد کارگران این شرکت از تجمعات مطالبه حقوق معوقه و طلب است اذعان کرد: طبق آخرین اخبار حقوق کارگران نه خیلی مرتب و منظم اما تا همین چند ماه گذشته پرداخت شده است.

افشارنیا با اشاره به اینکه پرسنل شرکت گروه ملی فولاد ایران به خوبی اطلاع دارند که این شرکت به نوعی ورشکسته شده و دستگاه‌های مختلف دولتی، بانک‌ها و بخش خصوصی از این شرکت طلبکار هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه یک نفر از بخش خصوصی مسئولیت این شرکت با پذیرش ریسک آن را بر عهده گرفته است، افزود: از کارگران و پرسنل گروه ملی فولاد ایران خواست با سرمایه‌گذار این کارخانه همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول قصد کارگران گروه ملی فولاد ایران رساندن مشکلات این شرکت به گوش مسئولان عنوان کرد و اذعان داشت: اکنون این اتفاق رخ داده است، ولی ادامه روند اعتراضات و تجمعات کارگران به صلاح نیست و ممکن است این تجمعات مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

فرهاد افشار نیا گفت: احتمال دارد در میان معترضان افرادی سودجو وجود داشته باشد که نیت خیری برای حضور در این تجمعات نداشته و اهداف اصلی کارگران را کسب مطالبات است تحت الشعاع قرار دهند.

وی از کارگران گروه ملی فولاد ایران خواست با پایان دادن به تجمعات خود به کار خود مشغول شوند، چون شرکت زمانی می‌تواند حقوق کارکنان و کارگران را پرداخت نماید که به تولید بپردازد.

افشار نیا تاکید کرد: با تجمعات و دادن شعار، مشکلات گروه ملی فولاد ایران حل نمی شود و سبب بروز مشکلات بیشتری برای کارگران خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: بازداشت کارگران گروه ملی فولاد ایران با دستور دادستانی و توسط نیروی انتظامی انجام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نسیم کارون ، تاریخ انتشار 12اسفند 96، کدمطلب: 4586، www.nasimkaroon.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
ایا در کشور ما راه مناسب و درستی برای گرفتن حق کارگران و رساندن صدای انها مگبه مسئولان وجود دارد؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین