پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا گفت :در حال حاضر 40 نفر از امدادگران در منطقه حضور دارند و در صورت پیداکردن پیکر جان باختگان، این پیکرها بعدازظهر به شهر سی سخت منتقل می شوند .

شعارسال: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا گفت :در حال حاضر 40 نفر از امدادگران در منطقه حضور دارند و در صورت پیداکردن پیکر جان باختگان، این پیکرها بعدازظهر به شهر سی سخت منتقل می شوند .

دادفر به تشریح عملیات امداد و نجات در شانزدهمین روز پس از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج پرداخت و گفت:امروز 20 نیروی امدادی شامل نیروهای بومی ، هلال احمر، هیمالیانوردان و تکاوران ارتش و سپاه به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با بیان اینکه 20 نفر از نیروهای امدادی شب گذشته را در محلی که لاشه هواپیما در آن قرار گرفته است، حضور داشتند بیان کرد: امروز نیز 20 امدادگر با شش پرواز به منطقه سقوط هواپیما هلی برن شدند و در صورت پیداکردن پیکر جان باختگان، این پیکرها بعدازظهر به شهر سی سخت منتقل می شوند .

وی افزود: هلال احمر شهرستان تمامی امکانات اولیه و تخصصی را در اختیار نیروهای امدادی قرار داده است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در پایان گفت:در حال حاضر 40 نفر از امدادگران در منطقه حضور دارند و از ساعت 14 به بعد پروازهای ثانویه و برگشت به منظور انتقال پیکرها انجام می شود .

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما درمنطقه کوهستانی پازن پیر ارتفاعات دنا سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پازن پیر ارتفاعات دنا سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 6461275، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین