پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
استاندار آذربایجان شرقی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور را گام عملی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا ارزش افزوده ناشی از تولید مستقیماً به دست تولیدکنندگان برسد.

شعارسال: استاندار آذربایجان شرقی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور را گام عملی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا ارزش افزوده ناشی از تولید مستقیماً به دست تولیدکنندگان برسد.

مجید خدابخش در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی است تا هموطنان عزیز روستایی و عشایر بتوانند محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم عرضه کنند و در کنار آن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری مناطق روستایی و عشایری را نیز در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: از معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که این فضای شاد و بانشاط را برای روستاییان و عشایر عزیز فراهم کرده است تشکر و همه هموطنان را برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

خدابخش خاطرنشان کرد: بازدید هموطنان از این نمایشگاه، حمایت عملی از تولیدکنندگان روستایی و عشایر و دلگرمی برای آنهاست و امیدوارم این نمایشگاه نقش موثری در تقویت زنجیره تولید به مصرف داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم یکی از شیوه‌های بازاریابی است، افزود: در کنار این باید از شیوه‌های جدید و فناورانه نیز استفاده کنیم تا در نهایت ارزش افزوده ناشی از تولید مستقیماً به دست تولیدکننده برسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674454، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
همین حمایت ها از روستاییان و عشایر باعث کنترل جمعیت شهری و توزیع مناسب امکانات رفاهی میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین