پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه فردا بنده سوالات بسیاری از وزیر نیرو دارم که در صورت فرصت به همه آن ها اشاره خواهم کرد.

شعارسال:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه فردا بنده سوالات بسیاری از وزیر نیرو دارم که در صورت فرصت به همه آن ها اشاره خواهم کرد.

فردا در نخستین روز کاری مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، برای اولین بار طرح سوال از وزیر نیروی دولت دوازدهم در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفته است.

در همین رابطه نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه فردا بنده سوالات بسیاری از وزیر نیرو دارم که در صورت فرصت به همه آنها اشاره خواهم کرد.

قاضی پور در خصوص عملکرد اردکانیان گفت: در این خصوص پاسخ دادن زود است چرا که ایشان شش ماهه وارد این وزارتخانه شدند و قضاوت کردن به فعالیت های او زود است.

او همچنین در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزیر کشاورزی طی مدت سکانداری وزارتخانه جهاد کشاورزی نتوانست بازار را مدیریت کند. همچنین واردات بی رویه محصولات کشاورزی و نبود مدیریت بحران در خصوص مسائل آب باعث شد که کشاورزان با مشکلات زیادی مواجه شوند و این عوامل فعالیت ایشان را زیر سوال برده است.

قاضی پور افزود: واردات دارو و سموم کشاورزی بی کیفیت به کشور از عوامل دیگر است؛ چرا که خودم به عنوان شخصی که در عرصه کشاورزی مشغول هستم، شاهد بودم که سموم کشارزی که وارد و مصرف می‌شود، اکثرا بی کیفیت هستند و به محصول کشاورزی آسیب وارد می زنند.

گفتنی است سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب، نادر قاضی پور نماینده ارومیه و الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت خواستار طرح سوال از رضا اردکانیان وزیر نیرو شده اند.

این سوالات فردا در جلسه بعدازظهر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح شده و وزیر نیرو با حضور در این کمیسیون، پاسخگو خواهد بود. در صورتی که هر کدام از سوال کنندگان از پاسخ های وزیر قانع نشوند، سوال مربوطه برای طرح و رأی گیری تمامی نمایندگان به صحن علنی مجلس می آید.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار 19 اسفند 96 ، کد خبر: 914464 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
واقعا دوس دارم بدونم وزارت نیرو در زمینه کمبود اب برای این کشور چه کرده؟چه همکاری با وزارت کشاورزی انجام داده؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
همکاری ای انجام نگرفته برید ببینید چند درصداراضی کشاورزی ایران ابیاری مکانیزه دارند
اصلا اقدامی برای این کار صورت گرفته؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین