پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
در سال های اخیر، شبکه های فارسی زبان در خارج از کشور برای جذب مخاطب سعی در به کار گرفتن بازیگران و هنرمندانی دارند که در ایران مشغول به فعالیت هستند و برخی از آنها نیز با پذیرش پیشنهادات راهی فرنگ می شوند.

شعارسال: در سال های اخیر، شبکه های فارسی زبان در خارج از کشور برای جذب مخاطب سعی در به کار گرفتن بازیگران و هنرمندانی دارند که در ایران مشغول به فعالیت هستند و برخی از آنها نیز با پذیرش پیشنهادات راهی فرنگ می شوند. اما آنچه در این میان حائز اهمیت است، حضور هنرمندان دسته چندم در این شبکه ها است. شبکه های فارسی زبان نیز سعی می کنند، از این دسته از هنرمندان، سوپراستارهایی بسازد که مخاطبین ایرانی را به سمت خود بکشانند و آنها را نیز با همین وعده برای کار به سمت خود می کشانند اما انجام این پروژه هیچگاه موفق نبوده و تولیدات آنها تنها منتهی به کاهش مخاطبین شان می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی دزنا24، تاریخ انتشار: 6بهمن1394، کدخبر: 27938: www.dezna24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین