پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
حسام الدين آشنا مشاور رييس جمهور در متني تلگرامي به اظهارات كريمي قدوسي واكنش نشان داد.

شعار سال: در فيلمي كه اخيراً منتشر شده، قدوسي از روي گوشي موبايلش، پاراف تند روحاني خطاب به ستاد كل نيروهاي مسلح در مورد بودجه نظامي را مي خواند.

آشنا در واكنش به اين اظهاراتش نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سر سخت ترین دشمنان انقلاب اسلامی را با بیانی به ظاهر بسیار انقلابی ترویج می کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می دمند.
آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند بلکه حاضرند برای گرم کردن یک مجلس خلوت،مکاتبه ای را مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده است از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمند تر است. آنان که ادعا می کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا بعد مجبور به سکوت طولانی نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 24 اسفند 96، کد مطلب: 399333: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین